خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران؛

سازمان همیاری همسو با توسعه استان حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۵۸

ما انتظار داریم تا بنیه مالی سازمان همیاری شهرداری ها تقویت شود و دستگاه های اجرایی دیگر هم می توانند از این فرصت و ظرفیت برای تحقق فعالیتهای اقتصادی بهره ببرند.

در جلسه مشترکی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، راه های توسعه فعالیت های اقتصادی در استان مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این نشست مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مسئول بنیاد مستضعفان استان گزارشی از ظرفیت و قابلیت های خود را برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان ارائه نمودند.

در ادامه، استاندار مازندران با اشاره به ضرورت هماهنگی برای استفاده درست و منطقی از ظرفیت های استان، گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان یکی از مراکزی است که می تواند به عنوان یک سازمان اقتصادی با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و بازار کار فعالیت های خوبی را تدوین و اجرا نماید.

ربیع فلاح، تاکید کرد: این سازمان می تواند از تمامی ظرفیت های خود برای توسعه فعالیت های اقتصادی، تجاری و بازرگانی استفاده نماید.

مقام عالی دولت در استان افزود: ما انتظار داریم تا بنیه مالی سازمان همیاری شهرداری ها تقویت شود و دستگاه های اجرایی دیگر هم می توانند از این فرصت و ظرفیت برای تحقق فعالیتهای اقتصادی بهره ببرند.

وی، با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاری در استان گفت: هم امنیت سرمایه گذاران را فراهم می نماییم و هم از آنان حمایت می کنیم.

استاندار مازندران خواستار هم افزایی همه دستگاه های اجرایی برای پیشبرد فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان شد و گفت: سازمان همیاری همسو با توسعه استان حرکت کند و فعالیتهای آن باید توسعه یابد.

در این جلسه مقرر شد به منظور همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای توسعه فعالیت های اقتصادی تفاهم نامه هایی امضاء و اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز