خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل:

تکلیف کشتارگاه صنعتی شهرستان باید روشن شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۸۰

با رایزنی هایی که صورت گرفت برای تبدیل زباله به صورت پلاسما قراردادی با دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: علیرغم این که شهرداری هزینه های زیادی را برای بهسازی ونوسازی کشتارگاه انجام داده است ساکنین مجاور کشتار از بوی بد شکایت فراونی دارند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، غلامحسین شفیع زاده، در جلسه کارگروه بهداشت شهرستان آمل با اشاره به اینکه ۷ سال است که موضوع کشتارگاه صنعتی لاینحل باقی مانده است گفت: متاسفانه شرکت نورعلی نور که مسئولیت راه اندازی کشتارگاه صنعتی را برعهده گرفت زمین برای ساخت تحویل داده شد ولی عملیاتی صورت نگرفته است.

وی با تاکید براینکه کشتارگاه فعلی که دراختیار شهرداری می باشد بصورت سنتی اداره می شود افزود: علیرغم این که شهرداری هزینه های زیادی را برای بهسازی ونوسازی کشتارگاه انجام داده است ساکنین مجاور کشتار از بوی بد شکایت فراونی دارند.

فرماندارویژه شهرستان آمل یادآورشد: علیرغم این که درتمام جلسات درخصوص این موضوع بحثمی شود ولی اقدامی صورت نمی گیرد که باید تکلیف کشتارگاه صنعتی شهرستان تا یک ماه دیگر روشن شود.

شفیع زاده با اشاره به پیگیری استاندار مازندران درخصوص حل مشکلات زمین زباله آمل ادامه داد: خوشبختانه با رایزنی هایی که صورت گرفت برای تبدیل زباله به صورت پلاسما قراردادی با دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد که درهفته گذشته با حضور یاسر هاشمی رفسنجانی به نمایندگی از دانشگاه آزاد مکان مورد نظر مورد بازدید قرارگرفت.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولین وظیفه دارند تا در امر سلامت مردم حساسیت ویژه ای داشته باشند که خدایی ناکرده سهل نگاری موجب خسران جبران ناپذیری خواهد شد.

فرماندارویژه شهرستان آمل تصریح کرد: بیشتر رستوران های بین راهی درجاده هراز واقع شده است که متاسفانه نمازخانه در بدترین نقطه رستوران ها قرار دارد و ما که مسلمان و درکشور اسلامی زندگی می کنیم باید نماز خانه هایمان در بهترین مکان باشد.

شفیع زاده با بیان اینکه افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آمل نباید قبل از مجهز شدن آن باشد گفت: برای مجهز کردن بیمارستان امام خمینی نیاز به ۱۶ میلیارد اعتبار می باشد.

وی تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده بعد از افتتاح، هیچ گونه تجهیزاتی با توجه به بودجه دولت درسال ۹۴ ورود پیدا نکند چه کسی باید جوابگو باشد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل یادآورشد: دراین خصوص نامه ای برای سرپرست منابع فیزیکی وزارت بهداشت با سه امضاء امام جمعه، نماینده مردم آمل درمجلس و اینجانب تهیه گردیده تا از افتتاح این بیمارستان قبل از تجهیزات جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز