خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ثبت و اسناد و املاک مازندران خبرداد:

فعالیت ۳۴۰ دفتر اسناد رسمی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۷۲

کار ثبت و اسناد کار بسیار حساس است و این کار مهم را دولت به بخش غیر دولتی واگذار کرد و بخش عمده ای از درآمد دولت از کنار همین اسناد وصول می شود.

ولی الله عبدی در مراسم افتتاحیه کانون سردفتران و دفتر یاران در سالن هلال احمر ساری یکی از وظایف ثبت و اسناد را ساماندهی املاک دولتی دانست و اظهار داشت: ایجاد کانون سردفترداران تجربه موفقی است که می تواند برای برون سپاری کارها به بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی به ساماندهی اموال دولتی از سوی مسئولین اجرایی تأکید کرد و افزود: کار ثبت و اسناد کار بسیار حساس است و این کار مهم را دولت به بخش غیر دولتی واگذار کرد و بخش عمده ای از درآمد دولت از کنار همین اسناد وصول می شود.

عبدی با بیان اینکه با برون سپاری این کار از سوی دولت و واگذاری آن به سردفترداران پرداخت حقوق و دستمزد از دولت برداشته و به این بخش واگذار شده است.

وی افزود: سازمان ثبت و اسناد بعد از اداه مالیات دومین دستگاه درآمدزایی استان مازندران تلقی می شود.

مدیر کل ثبت و اسناد و املاک مازندران به ۳۴۰ دفتر اسناد رسمی در مازندران اشاره کرد و ابراز داشت: ۶۰ دفتر ثبت و اسناد رسمی نیز در ساری مشغول فعالیت هستند.

عبدی در ادامه ابراز داشت: انتخابات سردفترداران مازندران با بیش از ۷۰ درصد مشارکت نسبت به سال گذشته در شهرستان نور برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری انتخابات و مشارکت اعضا در برگزاری این انتخابات، اعضای هیئت مدیره انتخاب شده و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز