خبرگزاری کار ایران

در نشست با مدیر عامل بانک ملی ایران مطرح شد؛

انتقاد صاحبان واحدهای تولیدی مازندران از نرخ بالای سود بانکی

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۳۹

گفت: ۱۰ درصد تسهیلاتی که به انحراف رفته است و امروز ۹۰ درصد سرمایه گذاران واقعی بخش تولید را به بدنامی و چالش کشاند.

جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران در نشست با مدیرعامل بانک ملی ایران، نرخ بالای سود بانکی را کمرشکن عنوان کردند و گفتند: نرخ سود بانکی ۲۷ تا ۳۵ درصد، سرمایه گذاری در بخش تولید را از رونق انداخته است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی که با حضور همتی مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار شد، کمبود نقدینگی و سرمایه درگردش، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و انحراف تسهیلات را از دیگر مشکلات عنوان کردند.

غلامرضا عشریه رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه نرخ سود بانکی کمر صاحبان واحدهای تولیدی را شکسته است، گفت: ۱۰ درصد تسهیلاتی که به انحراف رفته است و امروز ۹۰ درصد سرمایه گذاران واقعی بخش تولید را به بدنامی و چالش کشاند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، همچنان تاوان افراد سود جو که تسهیلات گرفته شده را در غیر از بخش تولید هزینه کرده اند می دهند افزود: امروز صادرکنندگان همچنین در انتقال ارز نیز با مشکلات جدی مواجه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز