خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف شهرستان آمل خبرداد؛

پوشاک، خواربار و لبنیات فروشان در صدر تخلفات اصناف

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۸۸

به منظور تقویت قدرت خرید مردم و ارائه محصولات با تخفیف ویژه و تامین نیازهای مصرفی و اولیه مردم در شب عید، نمایشگاه بهاره در این شهرستان برگزار می شود.

رییس اتاق اصناف آمل از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا حمیدی، درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آمل گفت: تجمیع کالاهای مورد نیاز مردم در یک مکان، امکان تسریع در خرید، تنوع اقلام، عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه ها در این نمایشگاه ها موجب شده است تا خانواده ها تمایل بیشتری برای حضور و خرید از این مکان داشته باشند.

وی افزود: به منظور تقویت قدرت خرید مردم و ارائه محصولات با تخفیف ویژه و تامین نیازهای مصرفی و اولیه مردم در شب عید، نمایشگاه بهاره در این شهرستان برگزار می شود.

رییس اتاق اصناف شهرستان آمل یادآور شد: امسال تلاش می کنیم پیگیری های جدی تری برای اجرای این نمایشگاه صورت پذیرد تا خدماتی در خور شان مردم شریف آمل ارائه کنیم و انگیزه ای برای حضور تولید کنندگان و عرضه کنندگان در این نمایشگاه فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان دی ماه سالجاری ۵ هزار و ۵۰۰ بازدید از واحد های صنفی صورت گرفته است بیان داشت: ازاین تعداد حدود ۲۵۸ شکایت واصله بصورت تلفنی، حضوری وکتبی شهروندان مورد بررسی قرارگرفت که پرونده های متخلفی به ارزش ۳۳ میلیون و ۴۲۳ هزار ریال جهت صدور رای به سازمان تعزیزات حکومتی شهرستان ارسال شد.

حمیدی با تاکید براینکه تعداد ۳۸۷ مورد تخلفات به تعزیزات حکومتی ارجاع داده شده است یادآورشد: ازاین تعداد ۶۵ مورد گرانفروشی، ۸ مورد کم فروشی، ۱مورد تقلب درکسب، ۶ مورد قاچاق کالا، ۲۶۴ مورد عدم درج قیمت، ۳۲ مورد عدم صدور فاکتور، ۱۰ مورد حراج غیر قانونی و ۱مورد نداشتن ترازوی دیجیتال بوده است.

وی بیشترین تخلفات را مربوط به پوشاک، خواربار و لبنیات فروشان اعلام نمود وخاطرنشان کرد: ۴۱ فقره پرونده عدم درج قیمت پوشاک وخرازان، ۱۰ فقره پرونده گرانفروشی در خواربار و۲۰ فقره پرونده عدم درج قیمت لبنیات و ۹ فقره پرونده گرانفروشی بوده است.

محمد رضا الیاسی عضو هیئت رییسه اتاق اصناف ورئیس اتحادیه نانوایان شهرستان آمل با اشاره به اینکه ازسال ۸۶ تاکنون شهرستان آمل به عنوان بهترین تامین کننده نان شهرهای مازندران شناخته شده است گفت: درسال گذشته دراثر بروز برف ۵ میلیون قطعه نان بدون دریافت وجهی به تنکابن ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد نانوایی های شهرستان دارای سوخت دوم هستند افزود: وضعیت آرد در شهرستان بسیار مطلوب بوده و این درحالی است که ۲۰ درصد نانوایی های شهرستان آزاد پز هستند.

الیاسی با انتقاد از دولت درخصوص اجرایی نشدن تخصیص وام برای نانوایان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه هیئت دولت قرارشد که از سوی ستاد مدیریت بحران وامی برای دوگانه سوز کردن نانوایی ها پرداخت شود که تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رییس اتحادیه نانوایان شهرستان آمل با انتقاد از عدم دعوت اتحادیه درمانور افت فشارگاز شهرستان آمل تصریح کرد: متاسفانه با این همه خدمات در بارش برف سال گذشته جهت تامین نان مردم غرب مازندران به جای تشویق ما را توبیخ کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز