خبرگزاری کار ایران

علیپور، خطاب به شورا و شهرداری قائم شهر؛

برای نصب بنرها از ما سوال کنید

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۹۳

به طور جد مخالف احداثپل هوایی در ورودی سراه شهید مهدوی هستم زیرا با احداثاین پل، شهر تعطیل می شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایطی فراهم گردد تا هر هفته جلساتی تشکیل شود تا ما پیشرفت فیریکی و ریالی پروژه ها ببینیم و رصد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، کمال علیپور، در نشست کمیته برنامه ریزی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم گردد تا هر هفته جلساتی تشکیل شود تا ما پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها راببینیم و رصد کنیم اظهار داشت: باید این جلسات در قائم شهر فعال شود تا بتوان بر اساس پیشرفتها بودجه بندی کنیم.

وی افزود: سال در حال اتمام است و نمی توانیم سال مالی را در مجلس اضافه کنیم زیرا بودجه توسط دولت ارائه و بموقع در مجلس مصوب شد و باید پیگیری شود تا جذب انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاه دولت به سمتی می رود که پروژه جدیدی را شروع نکند و اولویت ها به اتمام پروژه ای نیمه کاره است.

علیپور، به انتقال کارخانه آرد از قائم شهر اشاره کرد و گفت: از وزیرخواستم که بی برو برگرد باید این کارخانه به قائم شهر برگردد.

وی از فرماندار قائم شهر خواست تا با مکاتبات و پیگیری این قضیه در این امر کمک کند زیرا با این کار علاوه بر برگشتن سهمیه آرد شهرستان، با جذب سرمایه گذار می توان کارخانه را دوباره راه اندازی کرد.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید مشکلات شهر را گام به گام حل نماییم و علاوه بر حفظ سرمایه های کنونی در شهر، با حوصله و پیگیری به آن اظافه نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شورا و شهرداری تذکر داد و گفت: برای نصب بنرها از ما سوال کنید.

علیپور با بیان اینکه ما برای پروژه سه راه شهید مهدوی با نام تقاطع غیر همسطح پول نیاوردیم افزود: در شهر در قالب بنرهایی با چنین مضمون از من تشکر شده است که باید متذکر شوم اعتباری را برای اصلاح ورودی شهید مهدوی آوردیم که شامل همه چیز است.

وی تأکید کرد: بنده به طور جد مخالف احداثپل هوایی در ورودی سراه شهید مهدوی هستم زیرا با احداثاین پل، شهر تعطیل می شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تصمیم گیرندگان ۵۰ سال آتیه شهر هستیم و باید با توجه به اینکه قائم شهرکوریدور شمال است، بهترین ایده را برای طراحی آیتم ها و المان های شهر در نظر بگیریم.

علیپور با بیان اینکه من آدم سیاسی هستم اما در پروژه ها سیاسی کار نمی کنم ادامه داد: نباید بواسطه بعضی مسایل سیاسی کار شهر را تعطیل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز