خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل مطرح کرد؛

ساماندهی مناطق آلوده مواد مخدر و کارتن خواب ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۳۷

باید از ظرفیت های بخشداران و ادارات کمک گرفته تا آموزش های اداره بهزیستی، شبکه بهداشت وآموزش پرورش در بحثمقابله را جدی بگیریم.

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت:

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جعفررسولی، درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان گفت: نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر باید با همکاری اداره کل بهزیستی استان مازندران در مرکز نمایشگاه های تخصصی شهرستان آمل برگزار شود.

وی با تاکید براینکه کلاس های آموزشی در امر موادمخدر برای دانش آموزان و والدین آنها باید برگزار شود، ابراز داشت: کلاس های آموزشی در امر مواد مخدر باید در برنامه ها تربیتی و آموزشی آموزش پرورش قرار گیرد ولازم است در این امر اداره آموزش و پرورش از عوامل انتظامی وشبکه بهداشت شهرستان استفاده کند.

معاون فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه آموزش درامر مواد مخدر بسیار مهم است، افزود: باید از ظرفیت های بخشداران و ادارات کمک گرفته تا آموزش های اداره بهزیستی، شبکه بهداشت وآموزش پرورش در بحثمقابله را جدی بگیریم.

رسولی منطقه آلوده به مواد مخدر امت آباد شهرستان آمل را به عنوان پایلوت در کشور نام برد واذعان داشت: درساماندهی مناطق آلوده به موادمخدر شهرداری بسیار خوب کمک کرد و مطمئنا منطقه امت آباد به عنوان نمونه در کشور انتخاب می شود.

وی به کارتن خواب های سطح شهر اشاره کرد و افزود: کارتن خواب ها و افراد بی سرپرست سطح شهر باید با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری وبهزیستی شناسایی و با حکم دادستانی ساماندهی شوند.

معاون فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه مدیران شهرستانی نباید صرفا حضورداشتن در جلسات را اکتفا کنند، افزود: مدیران باید براجرایی کردن مصوبات جلسات فعالیت بیشتری داشته باشند.

نصرت الله حسن زاده رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی به طور نامحسوس از مراکز ترک اعتیاد تحت پوشش بهزیستی بازدید می کند یادآورشد: چهار کمپ مجاز در شهرستان فعالیت می کنند و حتی یک کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز درشهرستان وجود ندارد و۱۲۵نفر در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان فعالیت دارند.

حسن زاده یادآورشد: ۱۴ محله پر خطر و آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان آمل شناسایی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز