خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر مطرح کرد؛

تقویت روحیه مدرسه سازی در قائم شهر / داشتن صبر و تحمل، در اجرای کار جمعی

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۸۰

آموزش و پرورش امروز نسبت به قبل از انقلاب تغییرات مثبت چشمگیری داشته است و با ریشه کن شدن بی سوادی و توسعه کمی و کیفی در امر آموزش، رشد علمی را بدنبال داشت.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: رشد علمی جوانان کشور، دشمن را رنج می دهد واین علم آموزی، باید با همت عمومی بصورت فراگیر و با برنامه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، آیت الله معلمی در مراسم گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با بیان اینکه فکر، سرمایه ای است که خداوند در نهاد همه بندگانش قرار داده است اظهار داشت: مشارکت و مشورت با یکدیگر، موجب می شود همگان از این سرمایه استفاده نمایند.

وی، افزود: در آموزه های دینی ما تأکید فراوانی شده تا از خودپسندی و خود محوری پرهیز نماییم و با کنار گذاشتن خود رأیی مشارکت و مشورت در اندیشه را به کاربندیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه یافتن مسیر و راه هایی که به نتایج بهترختم می شود، در سایه مشورت، امکان پذیر است، تصریح کرد: اما در درجه آخر، نتیجه و تصمیم گیری با خود فرد است.

آیت ا… معلمی به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد، یک مجموعه جدی و قوی است که درآن نمایندگان برای اجراییات کشور بصورت جمعی، اظهار نظر می کنند تا به نتایج بهتری دست یابند.

وی، ادامه داد: در کار جمعی، باید تحمل داشت، زیرا تضارب آرا را بدنبال دارد و برای رسیدن به نظر واحد باید صبر و حوصله پیشه کرد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر اظهار داشت: آموزش و پرورش امروز نسبت به قبل از انقلاب تغییرات مثبت چشمگیری داشته است و با ریشه کن شدن بی سوادی و توسعه کمی و کیفی در امر آموزش، رشد علمی را بدنبال داشت.

وی، پیشرفت های علمی نسل جوان را عامل خشم استکبار برشمرد و خاطر نشان کرد: رشد علمی جوانان کشور، دشمن را رنج می دهد واین علم آموزی، باید با همت عمومی بصورت فراگیر و با برنامه انجام شود.

آیت ا… معلمی ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره آموزش و پروش شهرستان یادآور شد: برای نوسازی ساختمانهای فرسوده نیازمند فرهنگ سازی مناسب در بحثاهداء زمین و ساخت و ساز مدارس در جامعه هستیم که خوشبختانه خیرین مدرسه ساز قائم شهری همیشه پیشقدم هستند و باید این روحیه تقویت شود.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در پایان گفت: فرهنگیان و معلمان در بین اغشار مختلف جامعه، یک سر و گردن بالاتر و عزیزتر هستند و با تلاش این عزیزان، دانش آموزان قائم شهری توانستند به آمار خوبی در ورود به دانشگاهها و مراکز علمی معتبر دست پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز