خبرگزاری کار ایران

دبیر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان رامسر:

دهه فجر نقطه عطف تاریخ معاصرایران است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۳۰

بانوان هم در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی نقش برجسته ای داشتند و امروز هم باید با تلاش و پشتکار ادامه دهنده مسیر امام و شهدا باشیم.

مشاور فرماندار ودبیر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان رامسر گفت: دهه فجر خاستگاه ارزش های اسلامی، انقلابی و نقطه عطف تاریخ معاصر ایران است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسرفاطمه زرگریان، در جمع نمایندگان امور بانوان دستگا ههای اجرای شهرستان رامسر در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر افزود: باید افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به زیباترین وجه بیان شود.

وی ادامه داد: بانوان هم در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی نقش برجسته ای داشتند و امروز هم باید با تلاش و پشتکار ادامه دهنده مسیر امام و شهدا باشیم.

زرگریان در پایان گفت: اجرای جشن های انقلاب در نقاط مختلف، دعوت از راویان انقلاب در مدارس، نشست طرح صالحین، همایش افزایش جمعیت با حضور دختران و زنان ۱۸ تا ۳۵ سال، برپایی نماز شکر انقلاب در یکی از مساجد شهر رامسرروز ۱۲ بهمن، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری کارگاه های آموزشی تبسم مهرو سلامت اداری، نمایشگاه کتاب و عکس و مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های این حوزه می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز