خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر:

جلسه توجیهی صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی جهت تشکیل صندوق مادر تخصصی در قائم شهر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۹۵

تاکنون ۳۵ صندوق خرد زنان روستایی با عضویت یک هزار و ۲۳۰ بهره بردار روستایی در این شهرستان تشکیل شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از برگزاری جلسه توجیهی صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی جهت تشکیل صندوق مادر تخصصی با شرکت بیش از ۷۸ نفر از مدیران عامل و اعضای این صندوق خبر داد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی طی گفتگویی با اشاره به مطلب فوق افزود: به منظور توانمندسازی زنان روستایی و اشتغالزایی مولد و پایدار، جلسه توجیهی صندوق حمایت از توسعه فعالیت های بخش کشاورزی جهت تشکیل صندوق مادر تخصصی با شرکت بیش از ۷۸ نفر از مدیران عامل، حسابداران و اعضای این صندوق ها و… در جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی نمونه بارز و موفق در روستای ملک کلا در زمینه های مختلف می باشد افزود: این صندوق با تاسیس پست بانک و پیشخوان در زمینه های دامپروری، سبزی و صیفی، پرده دوزی، بافندگی، صنایع دستی و… موجب اشتغالزایی و افزایش درآمد خانوار روستایی گردیده است.

فرهادی، با بیان اینکه توسعه این صندو ق ها با مدیریت صحیح و نیازسنجی از توان و پتانسیل بالای آن امکان پذیر است تصریح نمود: برای هر فعالیتی نیاز به تسهیلات بوده که می توان در این راه از صندوق مهر امام رضا(ع) و سایر اعتبارات برای اجرای طرح های قابل انجام و کارشناسی شده بهره برد.

رییس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر نیز با اشاره به اینکه صندوق های توسعه حمایت از فعالیت زنان به اقتصاد خانوار بهره بردارکمک می نمایند تا نقش زنان را پررنگ تر ببینیم، بر ضرورت و وجود سرمایه در این بخش تأکید کرد.

گفتنی است روستای ملک کلا دارای سه صندوق اعتبار خرد زنان روستایی و از پیشگامان این طرح بوده است و تاکنون ۳۵ صندوق خرد زنان روستایی با عضویت یک هزار و ۲۳۰ بهره بردار روستایی در این شهرستان تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز