خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری دابودشت در گفتگو با ایلنا خبرداد؛

تخفیف۴۰ درصدی عوارض به مناسبت ایام الله دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۸۷

وضعیت درآمد از رویه ثابت و مستمری برخوردار نبوده و امکان برنامه‌ریزی بلند مدت برای دارایی‌های ناشی از این درآمد وجود ندارد.

سرپرست شهرداری دابودشت گفت: شهرداری دابودشت با موافقت شورای شهر به مناسبت ایام دهه فجر در پرداخت عوارض شهرداری دابودشت به مراجعه کنندگان تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می کند.

محمد امین شکری در گفتگو با ایلنا ادامه داد: اجرای این مصوبه ازتاریخ ۹۳/۱۰ / ۱ اجرا خواهد شد وتا پایان تاریخ ۹۳/۱۲ / ۲۸ ادامه خواهد داشت.

وی، درآمدهای شهرداری را به دو دسته درآمدهای پایدار و ناپایدار تقسیم کرد و گفت: درآمدهای ناپایدار شهرداری‌ها ناشی از عوارض‌های ساختمانی است که با رکود ساخت و ساز و یا تغییرات فصلی دچار نوسان و تغییر می‌شود.

سرپرست شهرداری دابودشت، درآمد ناپایدار شهرداری را ضعفی برای درآمدهای شهرداری ارزیابی کرد و گفت: وضعیت درآمد از رویه ثابت و مستمری برخوردار نبوده و امکان برنامه‌ریزی بلند مدت برای دارایی‌های ناشی از این درآمد وجود ندارد.

شکری ادامه داد: به طور قطع، عمران و آبادی هر شهر مستلزم تحقق برنامه‌های عمرانی و توسعه شهری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور اصلاح و توسعه معابر و بهبود محیط شهری و فضای تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و تامین دیگر نیازمندی‌های شهروندان برای دستیابی به محیطی سالم برای زندگی خود و فرزندان است.

سرپرست شهرداری دابودشت ادامه داد: این امر جز با مشارکت و همکاری شهروندان محقق نمی‌شود و به همین منظور از مردم در خواست می شود نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اعم از مسکونی و تجاری اقدام و شهرداری را در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز