خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید شهرستان بابلسر:

خود را مکلف به بکارگیری همه ظرفیت‌ها می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۸۷

نیازمند مشاوره همه دوستان با همه سلایق هستم و خود را مکلف به بکارگیری همه ظرفیت‌ها می‌دانم.

فرماندار جدید شهرستان بابلسر با اشاره به موقعیت توریستی و گردشگری شهرستان بابلسر گفت: امکانات و ظرفیت‌های شهرستان بابلسر برای توسعه بیشتر به کار گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سید علی اسد، در جلسه معارفه خود در مجتمع آموزشی بانک رفاه این شهرستان با بیان اینکه خدمت به مردم افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود، اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت شهرستان برنامه‌هایی دارم که در نخستین جلسه شورای اداری ارائه می‌‎شود.

وی، با بیان اینکه از سال ۷۶ تاکنون در حال خدمتگذاری به نظام جمهوری اسلامی ایران هستم، گفت: امیدوارم بتوانم با فراهم کردن زمینه وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان برای رشد و اعتلای شهرستان گام برداریم.

فرماندار جدید بابلسر با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید سیاست دولت را در سطح شهرستان اجرا می‌کنم، گفت: برای توسعه شهرستان از ظرفیت‌های انسانی و نخبگان این شهرستان استفاده می‌شود.

وی، با اعلام اینکه از نظرات و پیشنهادات سازنده استقبال می‌شود، تصریح کرد: مدیران باید تخصص و تعهد را سرلوحه کار خود قرار داده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

فرماندار بابلسر ادامه داد: بنده نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بابلسر هستم و سیاست‌های این دولت را در این شهرستان به کار خواهم گرفت.

اسد، در پایان تصریح کرد: نیازمند مشاوره همه دوستان با همه سلایق هستم و خود را مکلف به بکارگیری همه ظرفیت‌ها می‌دانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز