خبرگزاری کار ایران

حسینی، در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قائم شهر:

حجازی در کار با کسی تعارف ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۲۸

نمی توانیم سالهای متمادی، چند موضوع خاص را بعنوان بحران و معضل در شهر نام ببریم و آنها را یدک بکشیم.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: وفاق و همدلی که بین مسئولین در قائم شهر وجود دارد در استان بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید هادی حسینی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قائم شهر با بیان اینکه وفاق و همدلی که بین مسئولین در قائم شهر وجود دارد در استان بی نظیر است اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت شهری، این امر باید ادامه داشته باشد.

وی، به کمبودها، نقاط بحران و پروژه های نیمه کاره در قائم شهر اشاره کرد و افزود: نمی توانیم سالهای متمادی، چند موضوع خاص را بعنوان بحران و معضل در شهر نام ببریم و آنها را یدک بکشیم.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید این مشکلات و معضلات موجود در شهر را یکی پس از دیگری حل نماییم و لیست نقاط بحران و مسئله ساز، سال به سال کمتر شود.

حسینی، با بیان اینکه زباله و وجود دو رودخانه در شهر، در همه جای دنیا فرصت محسوب می شود اذعان داشت: در قائم شهر این فرصتها، به تهدید تبدیل شده است و باید پیگیری شود.

وی، خطاب به معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: بنا به ضرورت، نسبت به مسائلی که به حوزه استانی و کارشناسی مربوط می شود، تصمیم گیری کنند تا کارها با پیگیری بهتر در اسرع وقت به نتیجه مطلوب برسد.

حسینی، به توانایی های شهردار جدید قائم شهر اشاره کرد و افزود: آنچه را که در سالهای مدیریت خود دیده ام نشان از آن دارد که حجازی، توانمند است و در کار با کسی تعارف ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز