خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار در شورای اطلاع رسانی عنوان کرد؛

نبود یادمانهای انقلاب در شهرها، دلیل اصلی فاصله نسل جوان از انقلاب

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۲۵

یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی، دینی بودن انقلاب در جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: جان مایه انقلاب اسلامی، ارزشی، فرهنگی و دینی است.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه خلاء مقیاس انقلاب اسلامی با سایر انقلابهای دنیا و رمز ماندگاری اش تاکنون نتوانسته به نحو شایسته ای اطلاع رسانی شود اظهار داشت: یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی، دینی بودن انقلاب در جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه عمق و گسترش انقلاب اسلامی باید با ایجاد فضا عنوان کرد و مقیاس قبل و بعد از انقلاب به صورت آماری به سمع و نظر مردم برسد تصریح کرد: ایجاد آرامش و دمیدن امید و وحدت در جامعه، یکی از وظایف اصلی شورای اطلاع رسانی است.

رییس شورای اطلاع رسانی استانداری مازندران ادامه داد: یکی از کارهایی که می تواند نقش ارزنده ای در تفاوت ها و مقیاس ها ایجاد کند، بوجود آوردن رقابت سالم بین شهرها و روستاها در برگزاری مراسم ایام ا… دهه مبارک فجر است.

وی، با انتقاد از عدم نبود یادمانهای انقلاب در شهرهای استان در ایام های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در استان مازندران در عرصه پیروزی انقلاب، ما شاهد روزهای با شکوهی بودیم که آن روزها منجر عرصه ظهور و پیروزی شد.

یونسی افزود: خلاء و نبود این یادمانها، دلیل اصلی فاصله نسل جوان با انقلاب است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با تأکید بر تعریف بودجه دستگاهها و سازمانهای اجرایی، برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن ایام دهه مبارک فجر گفت: باید در برگزاری این مراسم ها مشارکت گسترده ای به وجود آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز