خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری؛

نخستین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ساری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۶۴

تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در جهت شناساندن آثار تاریخی شهرستان و جذب گردشگر است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در جهت شناساندن آثار تاریخی شهرستان و جذب گردشگر است.

به گزارش ایلنا، سید عباس حسینی، در نخستین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ساری سال۹۴ در فرمانداری ساری، به ظرفیت های بسیار زیاد شهرستان ساری در جذب مهمانان نوروزی، تاکید کرد و اظهار داشت: همه اعضای این ستاد باید در نوروز امسال و با نظارت محکم در زمینه های مختلف علاوه بر برطرف ساختن ضعف های سالیان گذشته در جهت رفاه بیشتر مهمانان نوروزی گام بردارند.

وی، بر لزوم استفاده از پتانسیل جاذبه‌های گردشگری شهرستان برای جذب گردشگر تاکید کرد و گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در جهت شناساندن آثار تاریخی شهرستان و جذب گردشگر است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری، از دستگاههای خدمات رسان خواست تا با آمادگی لازم در ایام نوروز به مردم خدمات رسانی کنندو شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها نسبت به پاکیزگی و آماده نمودن ظاهر شهر برای استقبال از نوروز اقدامات لازم را انجام دهند.

حسینی، همچنین تضمین امنیت سفر را مهمترین و اساسی‌ترین رکن توسعه گردشگری دانست و یادآور شد: دوام و پایداری صنعت گردشگری در سایه ایجاد امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گردشگران امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه هنوز زیرساخت های موجود برای گردشگری مطلوب در مرکز استان فراهم نشده است، یادآور شد: برنامه های استراتژیک برای توسعه گردشگری و میراثفرهنگی ساری باید تدوین کرد.

در این جلسه احکام کمیته های ۱۱ گانه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان تقدیم اعضای ستاد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز