خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

ستاد اجرایی سفر در مازندران باید از نیمه اسفند آماده باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۵۲

استفاده از آیین ها، آداب و رسوم و برگزاری نمایش های خیابانی ضمن ایجاد فضایی شاد برای گردشگران و ایجاد جذابیت برای حضور بیشتر آنان زمینه بروز و حضور هنرمندان و معرفی آنان به عرصه های هنری کشور را فراهم می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: ستاد اجرایی سفر باید تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری آماده خدمت رسانی به گردشگران باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: دستگاه های مجری در ستاد خدمات اجرایی سفر باید تا ۱۵ اسفند برای خدمات رسانی به گردشگران آمادگی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه دست آوردهای سفر برای مردم ابعاد بسیاری چون ارزش های اخلاقی، اجتماعی، معرفتی و اقتصادی دارد و خدا لطف کرده که همه ساله میزبان میهمانان بیشماری هستیم افزود: مازندران سرشار از زیبایی های خدادادی است طبیعتی که بهشت خاورمیانه شناخته می شود و باید از آن استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران آنقدر جذابیت دارد که تاکنون بدون اصول تبلیغی مشتاقان میلیونی را به خود جلب می کند و این ما هستیم که باید از این حضور بهره بگیریم.

یونسی، به تلاش های سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال هم با تجربیات گذشته سرویس دهی به گردشگران باید به مراتب بهتر از سالهای قبل باشد و این جلسات تمرین و آمادگی است تا با هم افزایی و وحدت بین دستگاه های اجرایی سیاست های لازم برای خدمت رسانی به گردشگران با همدلی بیشتری صورت گیرد.

وی، به تمرکز بروشورها تاکید کرد و گفت: به استثنای بروشورهایی که توسط شهرهای مختلف تهیه می شود و در اختیار گردشگران قرار می گیرد دستگاه ها ی اجرایی بروشورهای خود را در اختیار کمیته فرهنگی قرار دهند تا به میزان نیاز چاپ شده و به طور متمرکز توزیع گردد.

یونسی، به چاپ کتابچه ای با عنوان خدمات سفر مازندران تاکید کرد و گفت: باید شرح وظایف و مسولیت های تمامی دستگاه های اجرایی و شیوه خدمات رسانی آنان در قالب کتابچه ای برای آشنایی بیشتر در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد گفت: آموزش دهیاران می تواند برای تبیین وضعیت گردشگری منطقه با توجه به آخرین اطلاعات و دانش روز در زمینه گردشگری مثمر ثمر باشد.

وی، به رسیدگی به وضعیت ویلاهای استیجاری و برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و نظارت بر بازار تاکید کرد و افزود: شماره ای واحد برای ارتباط با ستاد خدمات سفر اختصاص یابد و آن شماره نیز به صورت گسترده اطلاع رسانی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

یونسی، زیباسازی مبادی ورودی و خروجی استان را از ضروریات برنامه ریزی سفر ارزیابی کرد و گفت: برای ایجاد رقابت بین شهرها و روستاها و همچنین دستگاه های خدمت رسان نمونه مولفه هایی تعیین و تیمی نیز مشخص خواهد شد تا شهر یا روستای نمونه در خدمت رسانی به گردشگران معرفی گردد.

وی، با بیان اینکه ایجاد رادیو سفر در استان با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که وجود دارد از ضروریات معرفی و اطلاع رسانی در زمینه گردشگری است تصریح کرد: استفاده از آیین ها، آداب و رسوم و برگزاری نمایش های خیابانی ضمن ایجاد فضایی شاد برای گردشگران و ایجاد جذابیت برای حضور بیشتر آنان زمینه بروز و حضور هنرمندان و معرفی آنان به عرصه های هنری کشور را فراهم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز