خبرگزاری کار ایران

آیت الله طبرسی، در دیدار اعضای هسته گزینش اموزش و پرورش استان تاکید کرد؛

توجه به رضای خداوند در امر گزینش

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۳۱

در امر گزینش، حق الناس مطرح است؛ لذا برای داشتن اداره ای سالم نیازمند افرادی صالح هستیم و برای انتخاب نیروی صالح باید به همه جوانب نظر داشته باشید.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: برای داشتن اداره ای سالم نیازمند افرادی صالح هستیم و برای انتخاب نیروی صالح باید به همه جوانب نظر داشته باشید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حضرت آیت الله طبرسی، صبح امروز، به مناسبت سالروز تشکیل نهاد گزینش، مدیر و کارشناسان هسته گزینش آموزش و پرورش استان با حساس دانستن امر گزینش در هر نهادی گفت: در مسیر گزینش نیروها باید رضای خداوند را در نظر گرفت.

وی، با بیان این که اینکه در گزینش باید پاک سازی شود نه پاک سوزی اظهار داشت: در امر گزینش، حق الناس مطرح است؛ لذا برای داشتن اداره ای سالم نیازمند افرادی صالح هستیم و برای انتخاب نیروی صالح باید به همه جوانب نظر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: دوستی و دشمنی و روابط نباید در گزینش ها دخالت داده شوند و نباید بر اساس حزب، گروه و دوستی اقدام کرد.

حضرت آیت الله طبرسی به فرمان امام(ره) در تشکیل هسته گزینش بر مبنای اعتقادات دینی اشاره کرد و بیان داشت: بررسی پرونده های پرشمار در آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد بسیار مهم، کار آسانی نیست و این امر بیانگر و نشانگر فعالیت خوب هسته گزینش در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز