خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد:

هرچه مساجد آبادتر باشند جامعه متعالی تر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۰۳

برگزاری همایش سراسرس فعالین حوزه مسجد در استان با هدف ارج نهادن به خدمات این عزیزان و همراه با تجلیل از ائمه جماعات، مساجد، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت برتر موجب ترویج روحیه تکریم مسجد در جامعه خواهد شد.

نخستین جلسه ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه گفت: اسلام دین فرهنگی و دین امری فطری است و همه دستورات اسلام و ارزش های الهی با فطرت پاک انسان ها همخوانی و سازگاری دارد.

علیرضا یونسی جنس انقلاب اسلامی را فرهنگی دانست و بیان داشت: ستون خانه فرهنگ ما از صدر اسلام تاکنون مساجد بوده و انقلاب اسلامی ایران نیز از مسجد شروع شد.

وی افزود: مسجد در فرهنگ دینی ما سنبل خانه خداست و در مسجد جز ذکر و یاد و تسلیم خدا حرفی زده نمی شود.

معاون استاندار مازندران مسجد را در صورت و سیرت تجلی همه زیبایی ها دانست و ادامه داد: هرچه مساجد ما آبادتر باشند جامعه از بدی ها دور شده و به سمت تعالی پیش خواهد رفت.

یونسی با بیان اینکه مسجد انسان را از شر وسوسه های شیطان رهایی می بخشد، تاکید کرد: پاسداشت و تکریم مسجد وظیفه همه مردم و مسوولین است.

وی با تاکید بر برگزاری منظم و ماهانه این جلسات، اذعان نمود: باید سازوکار معینی برای مدیریت و ساماندهی مساجد استان تعیین و در سراسر استان بر اساس آن فعالیت صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یکی از دغدغه های بحق مردم استان را بازگشایی مساجد هنگام اذان صبح دانست و گفت: این موضوع مورد تاکید استاندار نیز می باشد و در این رابطه به فرمانداران دستور پیگیری دادیم.

وی ادامه داد: باید با ایجاد تحول در نحوه اداره مساجد و با برنامه ریزی اصولی، به سمت جذب جوانان پیش برویم.

یونسی در پایان تاکید کرد: برگزاری همایش سراسرس فعالین حوزه مسجد در استان با هدف ارج نهادن به خدمات این عزیزان و همراه با تجلیل از ائمه جماعات، مساجد، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت برتر موجب ترویج روحیه تکریم مسجد در جامعه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز