خبرگزاری کار ایران

به گزارش ایلنا؛

سرپرست جدید سازمان آرامستان شهرداری آمل معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۷۷

ضمن قدردانی از زحمات سید محمد موسوی مدیر عامل سابق سازمان آرامستان، حکم سرپرستی این سازمان به علی محمد مقدس که از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوده و از آغاز به کار شورای دوره چهارم در مرکز پژوهش شورا مشغول فعالیت بوده اعطاء شد.

شهردار آمل در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان آرامستان این شهرداری گفت: خوشبختانه مدیر جدید از بدنه شهرداری است و به خوبی از سیستم آگاهی دارد و می تواند، همراه و همگام با شورا، شهرداری و همکاران سازمان انجام وظیفه نماید.

به گزارش ایلنا، احمد امیر سلیمانی، با اشاره به اینکه حفظ حرمت و شأن مدیران گذشته خیلی مهم است و باید به عنوان یک اصل در مجموعه شهرداری و سازمانهای وابسته باشد، اذعان داشت: در مدیریت بایستی کبر و غرور را کنار بگذاریم و فقط خودمان را نبینیم بلکه باید به همگان توجه کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم گفت: امروز در این مراسم در واقع از زحمات مدیری با اخلاق و کاردان تشکر می کنیم.

مسعود تسلیمی، ضمن تبریک به سرپرست جدید این سازمان افزود: مدیر جدید مسیری هموار و در عین حال پر کار در پیش دارد که امیدواریم با استفاده از پتانسیل جوانی در کنار تجربه مدیران قلبی در جهت سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری فعالیت کند و با ارائه طرح های جدید و ادامه حرکت مدیران گذشته تکمیل کننده ماموریت سازمان باشد تا این سازمان به هدف نهایی که همان خدمت بیشتر به مردم است سوق یابد.

سید محمد موسوی مدیر عامل سابق سازمان آرامستان شهرداری آمل با بیان اینکه در زمان مسئولیت نیتی جز کار خیر نداشتیم بیان کرد: اگر کاستی داشتیم از خداوند طلب مغفرت داریم و اگر کاری انجام دادیم امیداوریم که توشه ای برای آخرت ما باشد.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل در زمان مسئولیت در سازمان آرامستان گفت: تلاش می کنم تجربیات خود را در اختیار این مدیر جوان قرار دهم.

علی محمد مقدس سرپرست جدید سازمان آرامستان شهرداری نیز در این مراسم گفت: از اینکه شورای اسلامی شهر و شهردار آمل به من اعتماد کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم با حمایت همه جانبه شورا و شهرداری و همکاری پرسنل زحمتکش سازمان آرامستان هر چه بیشتر در جهت ارتقاء این سازمان کوشا باشیم و امانت دار خوبی باشیم.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات سید محمد موسوی مدیر عامل سابق سازمان آرامستان، حکم سرپرستی این سازمان به علی محمد مقدس که از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوده و از آغاز به کار شورای دوره چهارم در مرکز پژوهش شورا مشغول فعالیت بوده اعطاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز