خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری خبرداد:

تشکیل پرونده برای ۳۶ نانوایی متخلف

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۹۶

سرکشی، کنترل و نظارت ویژه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نانوایی‌ها و ارتقای کیفیت نان و دیگر اقلام و مایحتاج عمومی مردم در راستای رفاه حال مردم بصورت دائم باید باشد.

جواد واحدی نماینده عالی دولت در شهرستان ساری گفت: در راستای ارائه نان با کیفیت مطلوب به شهروندان ساروی باید نظارت و بازرسی بیشتر صورت گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جواد واحدی فرماندار مرکز استان، نان را از قوت اصلی و تاثیر گذار در زندگی معیشتی مردم اعلام کرد و ابراز داشت: با توجه به افزایش قیمت نان نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی در شهرستان تشدید شده است و فرمانداری با همکاری دستگاههای ذیربط نظارت محسوس ونامحسوس بر نانوایی ها را انجام میدهد.

واحدی از تشکیل تیمهای نظارتی جداگانه برای نانواییها و کارخانه های آرد خبر داد و اضافه کرد: این تیمها باید در جهت افزایش کیفیت نان اهتمام جدی داشته باشند تا مردم احساس رضایت مندی داشته باشند و نان مرغوب به دست مصرف کننده برسد.

مسئول ارشد شهری ساری استفاده از نان با کیفیت و بهداشتی را حق شهروندان دانست و یاد آور شد: فرمانداری و دستگاه های مرتبط شهرستان با نانوایانی که در پخت نان کم کاری، کم فروشی و تخلف میکنند برخورد جدی معمول خواهد داشت.

واحدی سلامتی و آرامش شهروندان را ازاولویت فعالیت ها برشمرد وتاکید نمود: سرکشی، کنترل و نظارت ویژه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نانوایی‌ها و ارتقای کیفیت نان و دیگر اقلام و مایحتاج عمومی مردم در راستای رفاه حال مردم بصورت دائم باید باشد.

فرماندار شهرستان ساری افزود: از دستگاه‌های اجرایی مربوطه خواسته‌ام بر عرضه کالاهای مایحتاج مردم اعم از نان، میوه، برنج، ماهی، مرغ و…نظارت کافی داشته باشند تا با نازل‌ترین قیمت و کیفیت به دست مردم برسد.

تشکیل پرونده برای ۳۶ نانوایی متخلف

هادی نژاد رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با تاکید براینکه با افزایش قیمت نظارت بر نانوایی ها افزایش یافته است، گفت: گشت های مشترک در راستای نظارت بهینه و با دقت و ظرافت خاص با همکاری اداره غله، اتحادیه خبازان، مرکز بهداشت، صنعت و تجارت وفرمانداری در دو شیفیت صبح و عصر صورت میگیرد.

وی اضافه کرد: کنترل قیمت نان، رعایت وزن خالص و قانونی نان و امور مرتبط با رعایت بهداشت عمومی نانوایی ها در این بازرسی ها مورد توجه قرار می گیرد.

هادی نژاد افزود: تا کنون ۲۷۶ بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها برای ۳۶ نانوایی متخلف تشکیل پرونده شده است.

وی تاکید کرد: برای نانوایی های متخلف که سبب ساز نارضایتی عمومی هستند جریمه های سنگینی در نظر گرفته می شود.

مسئول صنعتی و تجارتی شهرساری ارزش ریالی متخلفین را ۱۷ میلیون و ۲۷۱هزار ریال اعلام کرد و توصیح داد: ۳۳ مورد تخلف در راستای کم فروشی، یک مورد عرضه خارج از شبکه آرد، یک مورد عدم درج قیمت، یک مورد هم گرانفروشی بوده است.

رییس اداره صنعت و تجارت شهرستان ساری خواستار شد: از همه فعالان در صنف نانوایی در شهرستان می خواهیم که نسبت به عرضه نان با کیفیت و مرغوب به عموم مردم اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به تعامل موجود در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان ساری ۶۱۰نانوایی دارد که ۳۲۵ نانوایی شهری و ۲۸۵ نانوایی آن روستایی هستند.

گفتنی است در این شهرستان۲۲ انبار توزیع اردهم مشغول فعالیت هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز