خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی شهرداری ساری:

تاکنون ۹۵ درصد هزینه های برنامه ای سال ۹۳ شهرداری محقق شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۷۸

تمام تلاش ما پایدار کردن درآمد شهرداری است و یکی از تعاریف درآمد پایدار عدم تضییع حقوق آیندگان است بنابراین انتظار ما از اعضای محترم شورا این است که در این راستا حامی شهرداری باشند.

معاون اداری مالی شهرداری ساری گفت: از ۱۷۳ میلیارد تومان بودجه پیش بینی و تصویب شده برای سال ۹۳ تاکنون ۱۰۴ میلیارد تومان به صورت نقدی وصول شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، سید مصطفی طاهریبا اشاره به بودجه ۱۷۳ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری افزود: ۶۴ میلیارد تومان از این بودجه مربوط به بخش جاری و ۱۰۹ میلیارد آن جزو هزینه های عمرانی می باشد که در قالب ۹ برنامه، ۳۰ طرح و ۸۲ پروژه تعریف شده است و هر یک از این پروژه ها شامل تعدادی ریز پروژه می باشد.

وی، که در صحن شورا از وضعیت درآمدی و هزینه ای شهرداری گزارش میداد ۹ برنامه فوق را بشرح زیر بر شمرد:

برنامه ریزی توسعه شهری، هدایت آبهای سطحی، ساماندهی حمل و نقل درون شهری، ایجاد تسهیلات حفاظتی، بهبود محیط شهری، هدایت آبهای سطحی، ساماندهی حمل و نقل درون شهری، ایجاد تسهیلات حفاظتی، بهبود محیط شهری، توسعه اماکن وزرشی، فرهنگی و توریستی، ایجاد تاسیسات شهری، ایجاد تاسیسات درآمد زا و هزینه های پیش بینی نشده.

طاهری، با اعلام این که تا به امروز ۹۵ درصد هزینه های برنامه ای شهرداری محقق شده است اظهار داشت: از ۱۷۳ میلیارد تومان بودجه پیش بینی و تصویب شده برای سال ۹۳ تاکنون ۱۰۴ میلیارد تومان به صورت نقدی وصول شد ولی از حیثتعهدی می توان گفت همین الان به رقم ۱۷۳ میلیارد رسیده ایم.

معاون اداری مالی شهرداری ساری گفت: از محل بودجه دولتی و تملک دارایی های استان مبلغ ۸ میلیارد تومان و از محل بودجه بند ج تبصره ۳ نیز ۲۴ میلیارد تومان محقق شده و در مجموع می توان گفت وضعیت درآمدی شهرداری ساری در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ هم از نظر وصولی و هم از جهت تغییر سر فصل های درآمدی خیلی بهتر بوده است.

تعادل بین درآمد و هزینه شهرداری برقرار است

سید مصطفی طاهری در پاسخ به یکی از مهم ترین دغدغه های اعضای شورادرخصوص ضرورت همخوانی درآمدها و هزینه های شهرداری تصریح کرد: تا این تاریخ با قاطعیت می توانم اعلام کنم که تعادل بین درآمد هزینه برقرار است.

وی یادآور شد: البته بیشتر هزینه های شهرداری در سالجاری در بخش عمرانی بوده و این امری محسوس و درمعرض دید و قضاوت شهروندان می باشد و میزان فعالیت های عمرانی انجام شده در سطح شهر گویای این مطلب است.

معاون اداری مالی شهرداری ساری ادامه داد: دغدغه اعضای محترم شورای شهر رعایت حق و حقوق مردم است و ما هم به عنوان بازوی اجرایی شورا سعی داریم درراستای این دغدغه حرکت کنیم.

وی گفت: تمام تلاش ما پایدار کردن درآمد شهرداری است و یکی از تعاریف درآمد پایدار عدم تضییع حقوق آیندگان است بنابراین انتظار ما از اعضای محترم شورا این است که در این راستا حامی شهرداری باشند.

طاهری اصلاح عوارض صنفی که مورد سوال اعضای شورا بوده را یکی از کارهایی دانست که درراستای رعایت حق آیندگان قابل ارزیابی است و تصریح کرد: اگرچه عوارض صنفی درساری در مقایسه با سایر شهرها کم ترین افزایش را داشته اما این مساله باید در جهت پایداری روند توسعه شهری و الزامات مشارکت عمومی بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز