خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران:

توجه به حقوق شهروندی زمینه ساز کیفیت بخشی در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۷۲

اعلام بازخورد فعالیت های آموزش و پرورش از برنامه های روابط عمومی بوده با باید اهتمام جدی در امر صورت گیرد.


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در در جمع مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش استان توجه به حقوق شهروندی زمینه ساز کیفیت بخشی در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، اسفندیار نظری در همایش دو روزه گردهمایی مسئولان روابط عمومی گفت: تدبیری برای فعالیت مستقل مسئولان روابط عمومی در ادارات شهرستان ها انجام شود تا با ارتقا بخشی فعالیت های روابط عمومی توسعه آن محقق شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تربیت دانش آموزان شاد و بازطراحی در برنامه ریزی دقیق روابط عمومی آموزش و پرورش تصریح کرد: اعلام بازخورد فعالیت های آموزش و پرورش از برنامه های روابط عمومی بوده با باید اهتمام جدی در امر صورت گیرد.

وی، افزود: تولید اخبار در حوزه آموزش و پرورش از تنوع مناسبی برخوردار است و در این زمینه با افزایش ارتباطات مناسب می توان در تقویت اطلاع رسانی گام های مهم و اثربخشی برداشت.

نظری، با تاکید بر دستیابی به جامعه دانایی محور در افق ۱۴۰۴ تصریح کرد: عدم اجرای کارهای غیراثربخش و انجام ندادن کارهای تکراری می تواند کیفیت بخشی را به دنبال داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران به اجرای طرح ملی پروژه مهر با آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی مجدد و بازطراحی در آموزش و پرورش زمینه ساز پویایی و تحول در اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: استقرار پایه نهم، ساماندهی و سازماندهی از برنامه های شاخص این طرح است و با برنامه ریزی از هم اکنون اجرای مناسب تر این طرح در سال آینده را دنبال خواهیم کرد.

نظری افزایش حق مشارکت، اطلاع رسانی در زمینه اجرای جشنواره ها در شهرستان ها را از دلایل افزایش نقش اطلاع رسانی در رسانه ها دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آشنایی با ابزار و تکنولوژی و تقویت حقوق شهروندی از مسائلی است که در روابط عمومی باید مورد توجه قرار بگیرد تصریح کرد: توجه به حقوق شهروندی زمینه ساز کیفیت بخشی در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش است

در این جلسه مسئولان روابط عمومی نیز به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز