خبرگزاری کار ایران

دادستان آمل تاکید کرد؛

برخورد جدی با تالارداران متخلف شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۶۰

ما تابع قانون هستیم همانطوری که با قلیان سراها که بستر بسیاری از جرایم بودند برخورد قاطع صورت گرفت با تالارداران بی قانون هم برخورد صورت می گیرد.

دادستان آمل گفت: قانون درمجلس به تصویب رسیده واز فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و دیگر چه لزومی دارد که بی قانونی بر جامعه حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی طالبی، دادستان عمومی و انقلاب آمل، در جلسه با تالارداران شهرستان آمل با اشاره به اینکه رسیدگی به امور تخلفات صنفی برعهده اتحادیه ها می باشد گفت: قوه قضاییه یک دستگاه نظارتی است و کسانی که صبغه مجرمانه داشته باشند رسیدگی و وارد عمل می شود.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم که دارای خط قرمز بوده که نمی توانیم قانون را رعایت نکنیم.

دادستان آمل با اشاره به اینکه حفظ و رعایت قانون بر همگان واجب است یادآورشد: قانون درمجلس به تصویب رسیده واز فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و دیگر چه لزومی دارد که بی قانونی بر جامعه حاکم باشد.

طالبی با بیان اینکه برخورد با تالارداران غیر مجاز باید دردستورکار قرارگیرد یادآورشد: متاسفانه همه فقط بیان می کنند که بی قانونی صورت می گیرد درحالی که همین اتحادیه تالارداران شهرستان می تواند با دستورالعملی که دارند با آنها برخورد کنند ونباید منتظر باشند تا نیروی انتظامی ودستگاه قضایی وارد عمل شود.

وی با انتقاد از کسانی که می گویند دستگاه قضایی مکلف است به اتحادیه ها پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: ما باید درست وارد عمل شویم چراکه مدعی پیروی از حضرت علی هستیم و کاری نداریم دیگران چگونه عمل می کنند.

دادستان آمل با تاکید براینکه در مکانهای عمومی که خلاف عفت عمومی وابزار لهو ولعب وجودداشته باشد پلمپ می شود اظهارداشت: هرگز اجازه نخواهیم داد مکانهای عمومی که گناه بصورت علنی صورت می گیرد به راحتی کسب وکار کنند.

طالبی با بیان اینکه ساعت کار تالارداران باید مشخص شود بیان داشت: شما صاحب تالارهستید و خودتان درمعرض اتهام قراردارید که باید به صاحبان مجالس تفهیم شود پایان ساعت جشن تا این ساعت می باشد نه تا اینکه تا پاسی از شب برنامه ها ادامه داشته باشد.

وی، گفت: ما تابع قانون هستیم همانطوری که با قلیان سراها که بستر بسیاری از جرایم بودند برخورد قاطع صورت گرفت با تالارداران بی قانون هم برخورد صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز