خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل خبرداد:

تکمیل فاز اول بزرگترین پروژه عمرانی سال۹۳ شهری آمل توسط سازمان عمران

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۹۲

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل، از تکمیل فاز اول خیابان۱۸ متری پاسداران به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی سال۹۳ شهرداری آمل با تلاش شبانه روز واحدهای مختلف فنی واجرایی این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل، مهندس سیدعلی اکبرحسنی گفت: فاز اول خیابان۱۸ متری پاسداران(اتصالی بلوارامام علی وشیخ فضل اله نوری به بلوار مدرس) به طول حدود ۷۰۰ متر مربع در مدت زمان کوتاهی توسط واحد فنی واجرایی سازمان عمران تکمیل شده و قرار است با اعلام شهرداری آمل در گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال۶۰ مردم آمل در دهه اول بهمن ماه افتتاح شود.

وی افزود: ‌ این خیابان با هزینه تملک و اجرای آن در مجموع با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده و امیدواریم باعثکاهش ترافیک بلوارشیخ فضل اله نوری و میدان فجر شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل، از پشتیبانی وحمایت های خوب اعضای شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل از طرح های عمرانی که توسط این سازمان در سطح شهر اجرا می شود، قدردانی کرد و گفت: با تعامل وروحیه خوب جهادی که در اعضای شورای اسلامی شهر ومدیران شهرداری آمل وجود دارد، می توان به تسریع در اجرای پروژه های مهم عمرانی وخدماتی که برای رفاه حال و رضایت شهروندان است، در رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرآمل امیدوارتر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز