خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل:

منتقدان نمایش پوشش اسلامی، ایده ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۵۹

برگزاری نمایش حجاب و پوشش اسلامی توسط افرادی صورت گرفت که دارای مجوز مدل لباس بوده که ارائه دهندگان این الگوها از دانشکده هنر، دانشجویان وطراحان هستند.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل گفت: امروز یکی از بزرگترین معضلات شهرستان خوابگاه های دانشجویی می باشد.

به گزارش ایلنا، صدیقه حق شناس، درجلسه کمیته امنیت اجتماعی شهرستان آمل با اشاره به این که گفت: بارها درجلسه کمیته راهبردی دانشجویی این موضوع مطرح شده است که باتوجه به بازدیدهایی که از خوابگاه دانشجویان درسطح شهرستان صورت گرفته از لحاظ امنیتی، حفاظتی وبهداشتی دروضعیت بدی بسر می برند.

وی افزود: متاسفانه علیرغم دادن مهلت ۱۰ روزه و بازدید مجدد بازهم شاهد همین مشکلات هستیم.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به برگزاری موفق نمایش حجاب و پوشش اسلامی که به میزبانی آمل صورت گرفت بیان داشت: استقبال بسیار خوبی از سوی بانوان صورت گرفته که متاسفانه مورد هجمه بعضی از سایت ها قرارگرفتیم.

حق شناس ضمن انتقاد از کسانی که برگزاری چنین حرکت فرهنگی رازیر سئوال می برند ادامه داد: بجای اینکه بیایند واین حرکت فرهنگی را زیر سئوال ببرند طرح وایده بدهید که درآینده بهتر برگزارشود واگر همه دست روی دست بگذاریم بفرمایید چه باید کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت البسه های پوشاک در سطح مغازه ها مطابق با موازین اسلامی نمی باشد تصریح کرد: بانوان ایرانی به دنبال الگو هستند که بتوانند با پوشیدن لباس مطابق با موازین اسلامی بهتر درجامعه ومجلس حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایش حجاب و پوشش اسلامی توسط افرادی صورت گرفت که دارای مجوز مدل لباس بوده که ارائه دهندگان این الگوها از دانشکده هنر، دانشجویان وطراحان هستند.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان آمل یادآورشد: همه کسانی که در کمیته حجاب وعفاف شهرستان شرکت می کنند حرف می زنند ولی عملی انجام نمی دهند.

حق شناس اظهارداشت: همه از حجاب وعفاف درجامعه می نالند و در حقیقت حجاب وعفاف مربوط به بانوان نمی شود بلکه آقایان بدتر از خانم ها درجامعه با وضع زنده ای حضور پیدا می کنند.

وی درپایان تاکید کرد: مسئولیت کمیته حجاب وعفاف با بنده می باشد و نمی توانیم کمیته را با این وضعیت ادامه دهیم وخواستار تجدید نظر در افکار وعقاید اعضا هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز