خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

سرمایه گذاری، تنوع تکنولوژی، تولید و اشتغال، از مزیتهای مهم صنایع کوچک است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۸۶

تقویت ارتباط صنایع کوچک و صنایع بزرگ با هدف تسهیل راهیابی و معرفی برند تولید داخلی در بازارهای جهانی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تقویت ارتباط صنایع کوچک و صنایع بزرگ با هدف تسهیل راهیابی و معرفی برند تولید داخلی در بازارهای جهانی میسر می شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به ویژگیها و فاکتورهای اصلی صنایع کوچک و متوسط اظهار داشت: تنوع تکنولوژی، حجم تولید محصول، سرمایه گذاری، اشتغال و بهره گیری از نیروهای توانمند و تحصیلکرده، از مزیتهای مهم این بخش بشمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: توسعه صنایع کوچک در گسترش صنعت و تولید، افزایش راندمان، کاهش قیمت و اتلاف انرژی و ایجاد فرصتهای شغلی تأثیرگذار است و میتواند در پویایی صنایع بزرگ نیز نقش آفرینی نماید.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: تقویت ارتباط صنایع کوچک و صنایع بزرگ با هدف تسهیل راهیابی و معرفی برند تولید داخلی در بازارهای جهانی انجام می شود.

وی تصریح کرد: صنایع کوچک در معرفی کارآفرینان برتر و نیروهای متخصص مورد نیاز صنایع و تکنولوژی پیشرفته در کشور میتواند بعنوان یک الگو و راهکار مناسب تبیین شود.

موسوی خاطرنشان کرد: صنایع کوچک سهم بسزایی در برقراری اشتغال و افزایش تولید، در جامعه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز