خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خبر داد:

برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی زنبورداری صنعتی درجه ۲ در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۷۰

در این کارگاه آموزشی فراگیران با انواع زنبور در کندو، ملکه زنبور، انواع تغذیه کمکی کندو شامل تغذیه زمستانه و بهاره و انواع نژادهای زنبور عسل و… آشنا شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی زنبورداری صنعتی درجه دو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی طی گفتگویی اظهار داشت: به منظور ارتقاء دانش زنبورداران به دانش روز و در راستای اقتصادی نمودن تولید و کاهش هزینه های تولید از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر و با همکاری شرکت خدمات مشاوره ای زنبق طلایی، یک دوره کارگاه آموزشی زنبورداری علمی با شرکت بیش از ۲۵ نفر از بهره برداران و زنبورداران شهرستان قائم شهر به مدت یک هفته در مرکز جهاد کشاورزی دهستان علی آباد این شهرستان برگزار شد.

وی، با بیان اینکه در این دوره آموزشی فراگیران علاوه بر فراگیری آموزش های تئوری، از نزدیک و با حضور در زنبورستان به صورت عملی با وسایل موجود در زنبورستان آشنا شدند تصریح نمود: ۱۱۷ گونه از محصولات شناخته شده از گرده افشانی زنبور عسل سود می برند که ۱۱۲ نوع آن از انواع میوه ها و بذور می باشند.

فرهادی افزود: در این کارگاه آموزشی فراگیران با انواع زنبور در کندو، ملکه زنبور، انواع تغذیه کمکی کندو شامل تغذیه زمستانه و بهاره و انواع نژادهای زنبور عسل و… آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز