خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی قائمشهر خبر داد؛

دستگیری باند سارقین زورگیر در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۶۸

دو نفر از همدستان متهم نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف نموده و علت و انگیزه خود را به همراه داشتن وسایل گرانقیمت و در معرض دید قرار دادن آنها توسط شاکی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهر از دستگیری باند سارقین زورگیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سرهنگ محمدرضا قدمی در گفتگویی اظهار داشت: در پی شکایت فردی بنام(ر - ی) مبنی بر اینکه ۳ نفر با خودروی پراید سفید در حالیکه ماسک به صورت داشتند به سمت وی حمله ور شده و با پاشیدن اسپری گاز اشک آور و ایراد جرح با چاقو، پول و وسایل گرانقیمت او را سرقت کردند، عوامل پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهر افزود: پس از تحقیقات نامحسوس پلیس، ۳ رقم از شماره پلاک پراید فوق را اخذ و از این طریق، مالک شناسایی وبه اداره آگاهی احضار شد و که در بازجویی اظهار داشت خودرو متعلق به شخص دیگری به هویت(م – ر) می باشد.

قدمی، با بیان اینکه(م – ر) دارای سوابق کیفری متعدد بوده و از سوی پلیس امنیت اخلاقی به دلیل چاقوکشی و ایراد ضرب و جرح تحت تعقیب بوده است، تصریح کرد: با شگردهای خاص پلیسی نامبرده دستگیر و در تحقیقات فنی به دوفقره زورگیری و سرقت با همدستی دوستانش اعتراف کرد.

وی افزود: دو نفر از همدستان متهم نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف نموده و علت و انگیزه خود را به همراه داشتن وسایل گرانقیمت و در معرض دید قرار دادن آنها توسط شاکی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهر از شهروندان خواست: وسایل گرانقیمت همچون زیورآلات و پول را درمعرض دید همگان قرار ندهند زیرا امنیت جانی و مالی شان به خطر می افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز