خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبرداد؛

ارسال۶۰۰اثر از فیلمسازان به جشنواره وارش

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۳۲

یک‌هزار و ۹۸ فیلم از سراسر کشور و ۱۱۰ فیلم از کشورهای مختلف دنیا، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۶۰۰ فیلمساز آثارشان را به جشنواره امسال وارش ارسال کردند که در هفت دوره برگزار شده، سابقه نداشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه فیلم وارش حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جلسه شورای برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش که در مجتمع سینمایی ارشاد بابل برگزار شد، اظهار داشت: یک‌هزار و ۹۸ فیلم از سراسر کشور و ۱۱۰ فیلم از کشورهای مختلف دنیا، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی استقبال جشنواره امسال را در مقایسه با دوره‌های گذشته، کم نظیر توصیف بیان کرد: ۶۰۰ فیلمساز آثارشان را به جشنواره امسال وارش ارسال کردند که در هفت دوره برگزار شده، سابقه نداشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر ضرورت میزبانی شایسته این رویداد که تنها جشنواره سینمایی مازندران و یکی از مهم‌ترین رویدادهای فیلم کوتاه در کشور محسوب می‌شود تاکید کرد و افزود: عزم و همدلی ایجاد شده برای برگزاری مطلوب هشتمین جشنواره وارش، رویدادی خاطره‌انگیز و موثر را برای فیلم‌سازان رقم می‌زند.

در ادامه این جلسه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، جشنواره وارش را متعلق به اهالی سینما توصیف کرد و گفت: همه مسئولان مرتبط استانی، به ویژه شهر بابل باید برای آبرومند برگزار شدن وارش پای کار بیایند.

علیرضا یونسی‌رستمی به رویدادهای بزرگی نظیر کنگره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان، کنگره بین‌المللی ابن شهرآشوب ساروی، جام جهانی باشگاه‌های کشتی و جشنواره بین‌المللی فیلم یاس که در دولت تدبیر و امید که به میزبانی مازندران برگزار شد اشاره کرد و گفت: این استان نشان داده که توانمندی و قابلیت بسیاری برای میزبانی شایسته رویدادهای فرهنگی و هنری دارد.

وی افزود: مسئولان شهرستان بابل باید فضای شهری مناسبی را در ایام برگزاری جشنواره وارش فراهم کنند.

دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل سازمان میراثفرهنگی و گردشگری مازندران نیز داوران انتخاب شده در جشنواره وارش را یک امتیاز برای بیان کیفیت این رویداد توصیف کرد و گفت: مجتمع سینمایی بابل ظرفیت بسیاری برای میزبانی رویدادهای سینمایی دارد و می‌تواند مرکزی برای جریان بخشی به تولید و دیدن فیلم در مازندران باشد.

علی شادمان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، مرمر فیروزپور عضو شورای شهر بابل و ایرج نیاز آذری به نمایندگی از نمایندگان مردم بابل در مجلس نیز دیدگاه‌های خود را پیرامون جشنواره فیلم کوتاه وارش بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز