خبرگزاری کار ایران

بخشدار دشت سر مطرح کرد؛

بخش دشت سر فاقد پاسگاه انتظامی می باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۱۱

با چندین شرکت وارد مذاکره شدیم که بزودی نصب دوربین درروستاها شروع خواهد شد وکلیه دوربین ها در بخشداری به عنوان مرکز کنترل رصد می شوند.

بخشدار دشت سر گفت: منطقه گردشگری بلیران درایام تعطیلات که شاهد بیشترین حضور مردم هستیم فاقد ایستگاه پلیس می باشد و نمی توانیم کنترلی خوبی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسنی درجلسه شورای پیشگیری از سرقت که درفرمانداری آمل برگزارشد با اشاره به اینکه بخش دست سر با داشتن بیش از ۴۰ هزار ر جمعیت فاقد پاسگاه انتظامی می باشد گفت: علیرغم اینکه پس از استقرار بخشدارای دراین بخش و با مکاتبات هنوز پاسگاهی دراین بخش راه اندازی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در دوبخش دابو ودشت سر با جمعیت ۱۳۰ هزار نفری یک پاسگاه وجود دارد افزود: ما برای برقراری و حفظ امنیت دراین بخش از نیروهای بسیجی استفاده می کنیم.

بخشداردشت سر تاکید کرد: منطقه گردشگری بلیران درایام تعطیلات که شاهد بیشترین حضور مردم هستیم فاقد ایستگاه پلیس می باشد و نمی توانیم کنترلی خوبی را داشته باشیم.

حسنی با اشاره به راه های پیشگیری از سرقت در روستاهای بخش یادآورشد: خوشبختانه با همت دهیاران واعضای شورای اسلامی روستا لوازم اولیه مورد نیاز پایگاههای مقاومت راخریداری کردیم وبرای حفظ امنیت در روستاها ایست بازرسی شبانه را برقرار کردیم.

وی با تاکید بر نصب دوربین های مدار بسته در روستاهای تحت پوشش بخش خاطرنشان کرد: با چندین شرکت وارد مذاکره شدیم که بزودی نصب دوربین درروستاها شروع خواهد شد وکلیه دوربین ها در بخشداری به عنوان مرکز کنترل رصد می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز