خبرگزاری کار ایران

رییس آموزش و پرورش بهنمیر خبر داد:

راهیابی طرح پژوهشی معلم بهنمیری به مرحله ی کشوری

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۶۱

از ۳۰۰۰ طرح اقدام پژوهی راه یافته به مرحله ی استانی، ۲۴ عنوان در استان مقام کسب نمودند که مقام اول و مقام دوم از آن معلمان منطقه بوده است.

طرح پژوهشی عبدالله فیروزی فرد با عنوان چگونه توانستم با استفاده از تکنیک ها و روش های تدریس مبتنی بر خلاقیت، گنجینه ی واژگان دانش آموزان پایه ی پنجم را در درس انشا گسترش دهم؟» به مرحله ی کشوری راه یافته است.

به گزارش ایلنا، به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، روشن رای، از راهیابی طرح پژوهشی معلم بهنمیری به مرحله ی کشوری خبر داد.

وی این موفقیت بزرگ علمی را به آقای فیروزی فرد، جامعه ی فرهنگیان بهنمیر و دانش آموزان تبریک گفت و بیان داشت: توسعه پایدار و همه جانبه ی در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی آن کشور است.

رییس آموزش و پرورش بهنمیر اظهار داشت: از ۳۰۰۰ طرح اقدام پژوهی راه یافته به مرحله ی استانی، ۲۴ عنوان در استان مقام کسب نمودند که مقام اول و مقام دوم از آن معلمان منطقه بوده است.

وی اظهار داشت: طرح پژوهشی عبدالله فیروزی فرد با عنوان: «چگونه توانستم با استفاده از تکنیک ها و روش های تدریس مبتنی بر خلاقیت، گنجینه ی واژگان دانش آموزان پایه ی پنجم را در درس انشا گسترش دهم؟» به مرحله ی کشوری راه یافت.

فیروزی فرد درباره ی پژوهش خود گفت: موضوع پژوهش من گسترش گنجینه ی واژگان دانش آموزان در درس انشا بوده است. ویژگی پژوهش بنده این بود که؛ بر مهارت های تفکر و خلاقیت دانش آموزان تاثیرگذار بوده و توانسته است فاصله ی بین فکر کردن و نوشتن را کوتاه کند ویژگی دیگر آن این است که فاصله ی بین نظر و عمل را کاهش داده است.

وی افزود: اگر آموزش را فکر یک نظام آموزشی بدانیم پژوهش قلب آن محسوب می شود. پژوهش و آموزش مکمل یکدیگرند. ما باید به سمت روش های تدریس پژوهش مداری حرکت کنیم.

پژوهشگر برتر کشوری بیان داشت: به نظر می رسد پژوهش در خدمت آموزش و دستگاه ها قرار ندارد و اگر هم باشد بسیار کمرنگ هستند. ما باید پژوهش را از دوره ی ابتدایی و در برنامه ی درسی آغاز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز