خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان:

معرفی کالای تولیدکنندگان، مهمترین هدف برپایی نمایشگاههاست

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۵۴

برگزاری نمایشگاهها موجب می شود شرکت‌کنندگان، توانمندی‌های فنی، خدماتی و صنعتی خود را که طی سال‌های اخیر کسب کرده‌اند، در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

فرماندار قائم شهر گفت: تنوع، کیفیت و بروز بودن محصولات از ویژگی های قابل ذکر هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی شامگاه دوشنبه در بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیستمهای گرمایشی و سرمایشی که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قائم شهر در حال برگزاری است با بیان اینکه برقراری ارتباط با دنیای بزرگ صنعت ساختمان از طریق برپایی چنین نمایشگاههایی و با پشتوانه علمی و قابلیت های زیست بوم امکان پذیر خواهد بود اظهار داشت: تنوع، کیفیت و بروز بودن محصولات از ویژگی های قابل ذکر نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاهها موجب می شود شرکت‌کنندگان، توانمندی‌های فنی، خدماتی و صنعتی خود را که طی سال‌های اخیر کسب کرده‌اند، در معرض دید عموم قرار می‌دهند و معرفی کالای تولیدکنندگان، مهمترین هدف برپایی نمایشگاههاست.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه وجود نمایشگاه بین المللی در قائم شهر فرصت محسوب می شود تصریح کرد: تولید کنندگان می توانند در قالب این نمایشگاهها کالاها و تولیدات خود را به مصرف کنندگان معرفی نمایند.

محمدی، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مازندران از مناطق حادثه خیز در کشور بشمار می رود از این رو باید در ساخت و ساز و ایمن سازی ساختمانها نهایت دقت را بکار برد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیستم های گرمایشی و سرمایشی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قائم شهر، ۸ الی ۱۲ دی ماه سال جاری، با حضور ۱۰۰ غرفه از استانهایی همچون اصفهان، خراسان شمالی و جنوبی، شیراز، همدان و غیره در بخش های فوم بتن، تجهیزات ساختمانی یونولیت، پنجره های دوجداره، شیرآلات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز