خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خبر داد:

برگزاری یک دوره کلاس آموزشی ترویجی جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۵۰

به منظور ارتقاء سطح آگاهی دهیاران و شوراهای اسلامی در خصوص تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی و باغی، از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر، یک دوره کلاس آموزشی ترویجی جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی برگزار شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی ترویجی جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی در گفتگویی اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی دهیاران و شوراهای اسلامی در خصوص تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی و باغی، از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر، یک دوره کلاس آموزشی ترویجی جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی برگزار شد.

وی افزود: در این کلاس های آموزشی که در مرکز جهاد کشاورزی علی آباد تشکیل شد، بیش از ۳۰ نفر از دهیاران و شوراهای اسلامی دهستان علی آباد حضور داشتند.

فرهادی، با بیان اینکه در این دوره آموزشی دهیاران و شوراهای اسلامی با قوانین تغییر کاربری و مراحل قانونی آن آشنا شدند از آنان خواست همکاری و هماهنگی لازم در جهت جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی را با این مدیریت و عوامل دست اندرکار داشته باشند و نسبت به اطلاع رسانی قوانین تغییر کاربری زمین های کشاورزی به کشاورزان و بهره برداران اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز