خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی قائم شهر:

جلسه هم اندیشی پیشکسوتان و قهرمانان کشتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۶۴

این کانون هم اندیشی در نظر دارد با شناسایی، جذب همدلی ورزشکاران عضو شوراهای ادوار حال و آینده شهر ها و روستاهای استان مازندران و با استفاده از ظرفیت ها، فرصت ها و توانمندیهای این عزیزان و زحمت کشان در راستای توسعه پایدار ورزش استان مازندران در قالب باشگاههای حمایتی و هدایتی گامی موثر و تاثیر گذار بردارند.

دومین جلسه کانون هم اندیشی پیشگامان توسعه شورای فرهنگی ورزشی پایدار، به همت کشتی گیران و اعضاء شورای شهرهای استان مازندران به میزبانی شورای اسلامی شهر قائم شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، بهنام طیبی در گفتگویی با بیان اینکه برگزاری چنین نشست هایی بمنظور ارتباط نزدیکتر و صله رحم می باشد اظهار داشت: پیشکسوتان و قهرمانان کشتی در قالب این نشست ها، دور هم جمع شده اند تا با همدلی بتوانند کارهای فراگیر و تاثیرگذار را به مرحله اجرا برسانند.

وی افزود: قائم شهر از پتانسیل بالایی در حوزه ورزش بهرمند است و می توان با برنامه ریزی های دقیق این ظرفیت ها را افزایش داد.

رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی قائم شهر با اشاره به برنامه های کانون هم اندیشی پیشگامان توسعه فرهنگی و ورزشی پایدار خاطر نشان کرد: این کانون هم اندیشی در نظر دارد با شناسایی، جذب همدلی ورزشکاران عضو شوراهای ادوار حال و آینده شهر ها و روستاهای استان مازندران و با استفاده از ظرفیت ها، فرصت ها و توانمندیهای این عزیزان و زحمت کشان در راستای توسعه پایدار ورزش استان مازندران در قالب باشگاههای حمایتی و هدایتی گامی موثر و تاثیر گذار بردارند.

طیبی، در پایان از اعضای شوراهای استان که به بیان نظرات و دیدگاههای راهبردی خود را در جلسه پرداختند تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم همه اهداف این کانون را به مرحله اجرا برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز