خبرگزاری کار ایران

فرماندار میاندرود:

وقف باید برای مردم فرهنگ سازی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۷۴

اگر آثار و برکات وقف برای مردم بخوبی تشریح شود، مردم مشتاقانه و آگاهانه به این امر روی می آورند و وقف را یکی از برنامه های زندگی خود قرار می دهند.

فرماندار شهرستان میاندورود بمناسبت هفته وقف، با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با ریاست این اداره دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، ارسطو قادری، در این دیدار با بیان اینکه وقف یکی از مصادیق بارز باقیات و صالحات است که برای اشتیاق به انجام آن باید مردم را تبیین ساخت اظهار داشت: با فرهنگ سازی وقف در بین مردم می توان اقدامات بزرگی را انجام داد.

وی گفت: اگر آثار و برکات وقف برای مردم بخوبی تشریح شود، مردم مشتاقانه و آگاهانه به این امر روی می آورند و وقف را یکی از برنامه های زندگی خود قرار می دهند.

قادری افزود: وقف از جمله اموری است که همواره مورد توجه ائمه معصومین بوده و اگر گامی در این راستا در شهرستان برداشته شود قطعا در آبادانی منطقه موثر خواهد بود.

درادامه حجت الاسلام والمسلمین فتاح سوادکوهی – رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان میاندورود - به برخی از اقدامات این نهاد در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۴۷ تکیه، مسجد، بقاع متبرکه و موقوفات در شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: یکی از جاهایی که سرمایه گذاری در آن پرسود است وقف می باشد و هرکس در این عرصه پا بگذارد تا قیامت می تواند نامی نیک و چهره ای ماندگار از خود بجای بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز