خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

آثار و برکات وقف به مردم معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۰۹

خانه مطبوعات مازندران زمینی برای ساخت و احداثدفتر ندارد که در این مسئله در حال رایزنی با اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران هستیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: آثار و برکات وقف از سوی رسانه‌ها به مردم معرفی شود.

به گزارش ایلنا، علی شادمان که در ششمین همایش وقف و رسانه مازندران در جوار بقعه امامزاده عباس(ع) ساری سخن می گفت اهمیت نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ وقف مهم خواند و اظهار داشت: رسانه‌های مردمی و گروهی نقش موثری در ترویج فرهنگ وقف دارند.

وی با بیان اینکه گام‌های موثری باید براساس اعتقادات خود در زمینه ترویج فرهنگ وقف برداریم، تصریح کرد: رسانه‌ها تاثیر فراوانی در تبیین افکار عمومی مورد در راستای ترویج فرهنگ وقف دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه نظام کارآمد، نظامی است که اهمیت رسانه‌ها را جدی بگیرد، افزود: خانه مطبوعات مازندران زمینی برای ساخت و احداثدفتر ندارد که در این مسئله در حال رایزنی با اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه در بحثوقف به خوبی در استان مازندران فعالیت شده است، ادامه داد: با کمک رسانه‌ها این امر باید با قوت بیشتری دنبال شود.

شادمان با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات متعددی در استان در حال انجام است، گفت: امروز شاهد تاثر وقف در اشتغال‌زایی استان هستیم.

وی تاکید کرد: این همه پروژه‌های عمرانی در استان در حال انجام است که باید از سوی رسانه‌های به مردم معرفی شود.

شادمان خواستار معرفی آثار و برکات وقف از سوی رسانه‌ها به مردم شد و گفت: اوقاف و رسانه‌ها تعامل دوسویه خوبی با یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ وقف داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز