خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران؛

تنها پروژه پیام نور کشور در سال ۹۳ کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۰۰

این مجتمع دانشگاهی در زمینی به مساحت۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مربع در منطقه سنگ کتی قائم شهر ساخته خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با احداثاین دانشگاه، گام بلندی در راه اعتلای آموزش منطقه برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی نببیان در مراسم کلنگ زنی پروژه پیام نور واقع در منطقه سنگ کتی با بیان اینکه با احداثاین دانشگاه، گام بلندی در راه اعتلای آموزش منطقه برداشته خواهد شد اظهار داشت: باید تلاش شود تا این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی گردد.

وی افزود: با ساخت این مجتمع بر فضای دانشگاهی استان و منطقه اضافه خواهد شد و باید همه سعی و تلاش خود را بکار گیریم تا در دولت تدبیر و امید برای رفاه مردم گام برداریم.

در ادامه رییس دانشگاه پیام نور شهرستان قائم شهر گفت: زمینی به مساحت۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مربع و به مبلغ یک‌ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان خریداری شده است و فاز نخست احداثساختمان این دانشگاه با ۶ هزار متر بنا در ۱۱ ماه با هزینه ۱۵ میلیارد ریالی توسط پیمانکار اجرایی خواهد شد.

رمضان غلامی با بیان اینکه بعد از تصویب در هیات امنای پیام نور کشور، این زمین برای احداثدانشگاه در قائم شهر خریداری شد افزود: تلاش می کنیم تا این پروژه تا دوسال آینده، به بهره برداری برسد.

وی، از این پروژه بعنوان تنها پروژه پیام نور کشور در سال جدید نام برد و اظهار داشت: دولت سعی دارد پروژه های نیمه تمام را به پایان برساند و امسال پروژه جدیدی تعریف نشده است.

غلامی گفت: ساخت دانشگاه پبام نور در قائم شهر، بدلیل داشتن تعداد دانشجو و جمعیت زیاد در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز