خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خبر داد؛

بابلسر، پایلوت سرمایه‌گذاری مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۹۴

سرمایه‌گذاران خط مقدم تولید و توسعه اقتصادی کشور هستند و باید از آنها حمایت واقعی صورت گیرد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر به عنوان پایلوت سرمایه‌گذاری از سوی استانداری انتخاب شد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا زیرساخت و زمینه لازم برای این امر محقق شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سیدکریم سجادی در جلسه نمایندگان واحدهای تولیدی و کارآفرینان شهرستان با روسای بانک‎ها و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: باید سرمایه‌گذار را به عنوان عنصری کارآفرین و موتور محرکه‌ای در سطح جامعه ببینیم و از ظرفیت‌های آنها برای رشد و توسعه همه‌جانبه استفاده شود.

وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شعار سال(اقتصاد و فرهنگ) افزود: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، باید ببینیم در تحقق این شعار چه اقداماتی انجام شد.

فرماندار بابلسر، با بیان اینکه شهرستان بابلسر از موقعیت خوب سرمایه‌گذاری برخوردار است و به عنوان پایلوت سرمایه‌گذاری از سوی استانداری انتخاب شده است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا زیرساخت و زمینه لازم برای این امر محقق شود.

سجادی، با تاکید بر رسیدگی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های ذیربط اذعان داشت: اگر مدیران اجرایی شرستان توان حل مشکلات تولیدکنندگان را ندارند به مسئولان بالادستی خود منتقل کنند تا آنها اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی، با تاکید بر نهادینه‌کردن فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان اظهار داشت: سرمایه‌گذاران خط مقدم تولید و توسعه اقتصادی کشور هستند و باید از آنها حمایت واقعی صورت گیرد.

سجادی در پایان گفت: هیچ ناهماهنگی در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید در داخل شهرستان پذیرفته نیست و مسئولان با انعطاف بیشتری مشکلات را برطرف کنند.

یادآور می شود: عمده مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان، بالا بودن بهره‌های بانکی، ضعف زیرساخت شهرک صنعتی بابلسر، سرمایه در گردش، افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز