خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بهشهر:

اجرای دولت الکترونیک نیازمند فرهنگ سازی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۹۰

باید با همکاری دستگاهها ابتدا با آموزش های مناسب در سطوح مدیران و کارکنان بینش کافی را برای جامعه اداری ایجاد کنیم.

معاون فرماندار بهشهر در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک شهرستان گفت: اجرای دولت الکترونیک نیازمند فرهنگ سازی و تعامل بین دستگاهی ست.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، محمد حامدی، در دومین جلسه دولت الکترونیک شهرستان که با حضور رییس دانشگاه علم و فناوری و برخی از روسای ادارات شهرستان برگزار شد هدف از اجرای دولت الکترونیک را سریع، چابک و پاسخگو شدن دولت عنوان و افزود: توسعه دولت الکترونیک موجب شفاف سازی، کاهش بروکراسی و نتیجه مطلوبتر میشود.
وی، در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های کوتاه مدت در مسیر توسعه دولت الکترونیک، خاطر نشان کرد: باید با همکاری دستگاهها ابتدا با آموزش های مناسب در سطوح مدیران و کارکنان بینش کافی را برای جامعه اداری ایجاد کنیم.

نایب رییس کارکروه دولت الکترونیک شهرستان بهشهر بر ایجاد پورتال واحد شهرستانی جهت دریافت خدمات به صورت متمرکز تاکید و تصریح کرد: زیر ساختهای لازم برای تحقق این امر فراهم است و باید این درگاه سریعاً ایجاد شود و اولین گام در این راه برداشته شود.

وی به کاغذ بازی کاذب بین ادارات شهرستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به حجم نامه های مبادله ای در ادارات شهرستان میتوان با راه اندازی یک شبکه شهرستانی بسیاری از هزینه های بروکراسی را هم کاهش داد که این از اهداف اولیه دولت الکترونیک است.

در ادامه اعضای کارگروه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و ایجاد کمسیون های تخصصی و استفاده از نیروهای آکادمیک برای ارائه راهکار علمی از تصمیمات این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز