خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

آسیب‌های استفاده از فناوری‌های جدید، بیان شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۸۹

باید با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق با کمک کارشناسان مجرب و اقدامات کارشناسانه برای رفع این آسیب‌ها گام برداشت.

فرماندار بابلسر گفت: آسیب‌های استفاده از فناوری‌های جدید بیان شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سید کریم سجادی در جلسه کارگروه بانوان که به منظور رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های خانواده در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بابلسر برگزار شد، به آسیب و مزیت استفاده از تکلولوژیهای ارتباطی نوین اشاره کرد و اظهار داشت: باید بپذیریم علم و فناوری در حال پیشرفت است، از این رو باید از فناوری برای پیشرفت و تعالی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید استفاده از ابزارها کنترل شود تا بهره مثبت از آن برده شود درباره عدم استفاده صحیح ازاین وسایل ارتباطات نوین، خاطرنشان کرد: در این زمینه عمق آسیب، زیاد بوده و امکانات مقابله با آن محدود است.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه تنها با تشکیل یک جلسه و آوردن یک مربی مشکلات حل نمی‌شود، بلکه باید اقدامات اساسی انجام شود، تصریح کرد: چون مربیان بیشتر به خانواده‌ها دسترسی دارند، می‌توانند تأثیرات بیشتری بر خانواده‌ها بگذارند، بنابراین باید برای مربیان جلسات و کارگاه‌های آموزشی تشکیل شود تا آنها نیز آسیب‌ها و هشدارها را به خانواده‌ها انتقال دهند و خانواده‌ها از این آسیب‌ها آگاه شوند.

وی، با بیان اینکه برای کم‌ کردن آسیب‌های اجتماعی باید مربیان و خانواده‌ها را توجیه کرد، متذکر شد: باید با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق با کمک کارشناسان مجرب و اقدامات کارشناسانه برای رفع این آسیب‌ها گام برداشت.

سجادی در پایان عنوان داشت: باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های کارشناسان این شهرستان، برای بهبود آسیب‌ها اقدامات اساسی صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز