خبرگزاری کار ایران

کسب افتخاری دیگر برای بخش کشاورزی مازندران:

مازندران، استان برتر کشور در تعداد نمونه های ملی بخش کشاورزی معرفی شدَ

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۲۸

با تلاش تولیدکنندگان و کشاورزان ساعی و زحمتکش استان مازندران و با پیگیری موثر دست اندرکاران بخش کشاورزی این استان، افتخار دیگری بر افتخارات بخش کشاورزی استان زرخیز مازندران رقم خورد.

مازندران با معرفی ۸ کشاورز و تولید کننده در سطح ملی موفق به کسب مقام نخست انتخاب تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رییس اداره روابط عمومی و سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی گفتگویی با اشاره به مطلب فوق افزود: با تلاش تولیدکنندگان و کشاورزان ساعی و زحمتکش استان مازندران و با پیگیری موثر دست اندرکاران بخش کشاورزی این استان، افتخار دیگری بر افتخارات بخش کشاورزی استان زرخیز مازندران رقم خورد.

مهدی خلیلی تیرتاشی تصریح نمود: در این راستا و بر اساس نامه معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و رییس ستاد انتخاب تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، استان مازندران با اختصاص ۸ نفر از تولیدکنندگان برتر به خود در بین استان های سراسر کشور به عنوان استان برتر بخش کشاورزی کشور انتخاب و معرفی شد.

وی، با اشاره به اینکه این افراد در بخش های مختلف برنج، مرکبات، نهال مثمر باغی، گوسفند داری، پرورش ماهیان گرم آبی، تسهیل گر زن روستایی، مرتعداری و آبخیزداری انتخاب شدند افزود: مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور با حضور مسوولین بلندپایه کشور در دی ماه ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز