خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فاوا ساری:

صدور ساری کارت کار بسیار بزرگی است که در ساری انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۰۰

تاکنون ۱۲ هزار و ۳۹ عدد کارت به شهروندان فروخته شد و در مجموع تعداد ۴۰ دستگاه به سیستم gps مجهز شده است.

عظیمی در جلسه علنی شورای شهر ساری به پروژه ساری کارت که در فروردین ۹۳ راه اندازی شد و در حال حاضر د حال اجرا می باشد اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه مربوطه اخیرا در ۲۲ ون به صورت پایلوت نصب شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر عامل سازمان فاوا افزود: تاکنون ۱۲ هزار و ۳۹ عدد کارت به شهروندان فروخته شد و در مجموع تعداد ۴۰ دستگاه به سیستم gps مجهز شده است.

عظیمی داشت: وجه رانندگان همه روزه ساعت ۱۰ صبح به آنان انتقال می یابد.

وی افزود: صدور ساری کارت کار بسیار بزرگی بوده که در شهر انجام شد همراه با محاسن این کار معایبی نیز وجود داشت از جمله واریز نشدن به موقع پول به حساب رانندگان، نقص فنی یکی از باجه ها در میدان ساعت، نبودن سیستم سرمایشی و گرمایشی در باجه ها و همچنین تغییر زیر ساخت ایرانسل.

عظیمی اظهار داشت: با توجه به مشکلات فوق تمام تلاشمان را برای بهبود در روند ارائه خدمات برای شهروندان انجام دادیم تا مردم از خدمات بهتر بهره مند شوند.

مسعود پیری، مسعود مدینه ورضا پیوندی اعضای شورای شهر در سوال هایی کوتاه مشکلات سازمان اتوبوسرانی را مطرح کرده و خواستار پیگیری شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز