خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران عنوان نمود:

بهسازی جاده های آسیب دیده استان نیاز به اعتبارات ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۲۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان خواستار توجه جدی به راه های آسیب دیده حوادثاخیر در استان شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان خواستار توجه جدی به راه های آسیب دیده حوادثاخیر در استان شد و افزود: ترمیم و بهسازی جاده های آسیب دیده مازندران نیاز به اعتبارات ویژه دارد.

به گزارش یلنا، حیدر نوروزی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های راهداران صبور در خصوص بازگشایی محور ارتباطی کندوان اظهار داشت: پس از ریزش کوه و سنگ در محور کندوان(محدوده ولی آباد _ بین تونل شماره یک و دو) در ساعت یک بامداد بر سطح جاده و انسداد محور، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات راهداری در محل حاضر و نسبت به بازگشایی محور اقدامات به هنگامی را در دستور کار قرار دادند.

نوروزی در این نشست به آسیب دیدن ۵۵ دستگاه پل در محورهای روستایی غرب استان در سیل اخیر اشاره و خاطر نشان ساخت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و بهسازی این پلهای نیاز است.

وی با اشاره به بحران برف سال گذشته اظهار داشت: باید آمادگی لازم را برای مقابله با بحران داشته و تلاش نماییم تا زیرساختهای مورد نیاز فراهم شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران عنوان نمود: به منظور بررسی و تسریع در اجرای پروژه های حوادثی غرب استان به صورت هفتگی بازدیدهای میدانی و حضوری توسط مدیران این اداره کل صورت می گیرد.

گفتنی است در این نشست استاندار مازندران، معاونین استاندار، جمعی از فرمانداران، مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرایی، اعضای شورای تامین استان به بیان دیدگاهها و نظرات خود در زمینه مدیریت بحران در استان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز