خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در آیین افتتاح نیروگاه ۲۵ مگا واتی بشل:

بخش خصوصی باید سکاندار بخش اقتصادی در مازندران باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۶۶

سرمایه گذار این پروژه بعد از انتظار سه ساله برای اخذ مجوز، توانست در مدت ۸ ماه این طرح را به بهره برداری برساند و این قضیه باعثشرمندگی ماست که اینگونه با سرمایه گذار برخورد می کنیم.

استاندار مازندران گفت: جذب سرمایه گذار در بخش خصوص باید طوری نهادینه و فرهنگ سازی شود تا کارشناسان و مدیران ما بدانند که درسیاست دولت تدبیر و امید بحثبخش دولتی مطرح نیست و همین مقدار هم که وجود دارد بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از سوادکوه شمالی، ربیع فلاح جلودار در آیین افتتاح نیروگاه ۲۵ مگا واتی شهرک صنعتی بشل، با بیان اینکه این پروژه می تواند الگوی خوبی برای مسئولین و مدیران استانی باشد اظهار داشت: اگر یک مجری و کارافرین حمایت شود، انگیزه پیدا می کند و می تواند برای تحول و توسعه استان گام بردارد.

وی، از پروسه طولانی دریافت مجوز برای احداثاین نیروگاه ابراز تاسف کرد و اذعان داشت: سرمایه گذار این پروژه بعد از انتظار سه ساله برای اخذ مجوز، توانست در مدت ۸ ماه این طرح را به بهره برداری برساند و این قضیه باعثشرمندگی ماست که اینگونه با سرمایه گذار برخورد می کنیم.

فلاح جلودار، با بیان اینکه باید با فرد سرمایه گذار همکاری های لازم را بعمل آورد اظهار داشت: این عزیزان برای رونق استان سرمایه خود را بکار می گیرند و حمایت از آنها موجب می شود بدون دغدغه و نگرانی فعالیت نمایند.

وی، از استان مازندران بعنوان یکی از مهمترین نقاط سرمایه گذاری در کشور نام برد و افزود: باید بستر فراهم شود تا بخش خصوصی فعالتر عمل نماید.

استاندار مازندران، به پتانسیل های موجود در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مازندران با وجود نوار ساحلی به پهنای ۳۸۰ کیلومتر، محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری برای کل کشور می باشد و نباید تنها به ظرفیت و نیاز استان و شهرستان نگاه کرد.

فلاح جلودار ادامه داد: جلسات مربوط به کارشناسی و توجیه سرمایه گذاران را خودم به شخصه بعهده می گیرم زیرا این مسئله بایدطوری نهادینه و فرهنگ سازی شود تا کارشناسان و مدیران ما بدانند درسیاست دولت تدبیر و امید بحثبخش دولتی نیست و همین مقداری هم که وجود دارد بسیار زیاد است.

استاندار مازندران افزود: مقداری زیادی از تشکیلاتی که امروزبعنوان بخش دولتی در حاکمیت است و می بایست تا جایی که امکان دارد از دستگاههای دولتی منقطع و به بخش خصوصی بپیوندند.

وی، به مشارکت بخش خصوص در بحثآب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: استان ما نیاز به فعالیت های مختلف دارد.

فلاح جلودار از پسماند بعنوان یکی از مشکلات موجود در مازندران نام برد و تصریح کرد: درآینده ای نزدیک در این زمینه، بسته برنامه های خود را به بخش خصوصی اعلام می کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران از انعقاد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه حل و فصل معضل پسماند خبر داد و افزود: طبق این قرارداد، از طریق پلاسما در دمای ۳۵ هزار درجه حرارت، کلیه پسماند ها به شکل های مختلف از بین می برد و هیچ گونه تاثیر منفی زیست محیطی ندارد.

وی ادامه داد: نظیرسرمایه گذار طرح نیروگاه بشل، مصادیق زیادی وجود دارد و باید این فرهنگ ترویج شود تا بخش های خصوصی سکاندار بخش اقتصادی به تمام معنی در مازندران باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز