خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران پس از بازدید از سکوی امیر کبیر؛

سکوی امیر کبیر در دریای خزر نتیجه مدیریت دانش محور و تلاش جهادی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۵۱

حوزه نفت و انرژی می تواند در خط مقدم توسعه و پیشرفت استان و کشور نقش آفرینی کند و دریای خزر ذخایر ناشناخته ای دارد که باید برای رسیدن به آن با تکنولوژی های جدید اقدام کنیم.

استاندار مازندران پس از بازدید از سکوی نیمه شناور امیر کبیر در دریای خزر در جمع کارکنان این سکو و مدیران شرکت نفت خزر گفت: سکوی امیر کبیر در آبهای عمیق دریای خزر نماد اقتدار و افتخار ماست

به گزارش ایلنا، استاندار مازندران، تاکید کرد: با گسترش این طرحها رونق اقتصادی محقق می شود و کاری که فرزندان شایسته ما با روحیه جهادی انجام می دهند چنین دستاوردی را به همراه داشته است.

وی افزود: هنوز نتوانستیم از منابع و ذخایر عظیم دریای خزر درست استفاده کنیم و امیدواریم با کمک دولت و همه مسوولان شاهد توسعه عظیم در بخش نفت و گاز دریای خزر باشیم.

ربیع فلاح از همت جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان سکوی امیر کبیر تقدیر و تشکر نمود و قول داد تا با همکاری نمایندگان و مسوولان شاهد شکوفایی اقتصاد مازندران در این حوزه باشیم.

وی همچنین در جلسه ای که در شرکت نفت خزر برگزار شد، گفت: حوزه نفت و انرژی می تواند در خط مقدم توسعه و پیشرفت استان و کشور نقش آفرینی کند و دریای خزر ذخایر ناشناخته ای دارد که باید برای رسیدن به آن با تکنولوژی های جدید اقدام کنیم.

استاندار مازندران ساخت سکوی حفاری نیمه شناور امیر کبیر با قابلیت حفاری در آبهای عمیق تا عمق هزار متر از سطح دریا را یکی از افتخارات و دستاوردهای فرزندان این ملت خواند و گفت: این افتخارات نتیجه مدیریت دانش محور و تلاش جهادی است و مازندران در حوزه منابع انسانی و نیروهای تحصیل کرده در کشور پیشتاز است.

وی از نمایندگان شرکت کننده در این جلسه خواست تا با پیگیری و حمایت از گسترش این فعالیتها، در حوزه خزر گامهای بلندی را برای توسعه و رونق اقتصادی منطقه بردارند.

قابل ذکر است؛ در این بازدید و نشست، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، محمد حسین قربانی، نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، محمد جواد نظری مهر، نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی و حمید رضا مشهدی عباسی، نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دکتر علی اصولی، مدیر عامل شرکت نفت خزر نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز