خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت خبر داد:

هوشمند سازی ۸ کلاس درس در شهرستان کلاردشت با کمک خیرین

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۲۵

انجام عمل خیر، نوع دوستی، از خودگذشتگی و بذل مال و ایثار فرهنگ شایسته ای است که کمک به مدرسه به عنوان جهاد مدرسه سازی هنوز شور نشاط در قلب و دل مردم موج می زند.

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت گفت: خیرین پرچمداران احیای فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار و برکت هستند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیمردان محمدزاده اظهار کرد: لطف‌الهی با تقدیر از حضور پرثمر خیرین و نیکوکاران کلاردشتی در امر هوشمندسازی، خیرین در این زمینه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار بالایی هستند که همواره حضوری فعال دارند.

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت با بیان این که فعالیت و اقدامات خیرین را می‌توان جلوه‌ای از الطاف الهی و ویژگی مردم عنوان کرد، افزود: خیرین پرچمداران احیای فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار و برکت هستند.

این مسئول بار دیگر بر ترویج فرهنگ و روحیه نیکوکاری در جامعه تأکید کرد و از کمک خیرین برای هوشمندسازی ۸ کلاس درس مدارس شهرستان کلاردشت خبر داد و این اقدام پسندیده را بهترین اقدام در راستای ترویج این فرهنگ خداپسندانه بیان کرد.

محمدزاده تصریح کرد: انجام عمل خیر، نوع دوستی، از خودگذشتگی و بذل مال و ایثار فرهنگ شایسته ای است که کمک به مدرسه به عنوان جهاد مدرسه سازی هنوز شور نشاط در قلب و دل مردم موج می زند.

وی ادامه داد: کار خیرین، کاری از جنس کار معلمان است٬ که بدون عشق بی‌معناست و کانون عشق و علم و امید مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت با بیان اینکه خیرین٬ پرچم توسعه و ساخت مدارس را در دست دارند٬ اضافه کرد: امروز جهاد مدرسه سازی و شور نشاط جهت امور خیریه در آموزش و پرورش در قلب و دل مردم موج می زند و این نشان دهنده جایگاه مقدس آموزش و پرورش در جامعه است.

وی با اشاره به تکلیف و وظیفه دانش آموزان اظهارداشت: دانش آموزان این مرز و بوم نیز با الگو قرار دادن خیرین و نیکوکاران در راستای کسب علم و دانش و دستیابی به موفقیت های عظیم تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز