خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران خبر داد:

تأمین چهار هزار و ۴۴۰ تن انواع بذر زراعی اصلاح شده برای بخش کشاورزی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۲۴

در حال حاضر کلیه نهاده های مورد نیاز استان به خصوص کود شیمیایی و بذر بر اساس برنامه ابلاغی تامین شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از تأمین چهارهزار و ۴۴۰ تن انواع بذر زراعی اصلاح شده برای بخش کشاورزی استان مازندران در سال زراعی جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی محسنی طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: بیش از چهار هزار و ۴۴۰ تن بذر اصلاح شده بخش کشاورزی استان مازندران تامین گردیده که از این میزان تاکنون سه هزار و ۶۴۱ تن بین شهرستان های متقاضی استان توزیع شده است.

وی، بذر های تامین شده را شامل بذر گندم، شلتوک برنج و بذر دانه روغنی کلزا اعلام داشت و تصریح نمود: با توجه به اهمیت کشت برنج در استان مازندران، بر اساس برنامه ابلاغی نسبت به تامین ۷۴۸ تن انواع بذر شلتوک برای سال زراعی ۹۴ - ۹۳ اقدام گردید که در حال حاضر در مراحل بوجاری، ضدعفونی و کیسه گیری قرار داشته که بر اساس اعلام نیاز شهرستان ها توزیع خواهد شد.

محسنی، در ادامه ضمن قدردانی از رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تامین و توزیع به موقع نهاده های کشاورزی استان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کلیه نهاده های مورد نیاز استان به خصوص کود شیمیایی و بذر بر اساس برنامه ابلاغی تامین شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز