خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری:

شعارها و گفته ها، در بعد اقتصادی و اجتماعی همخوانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۸۰

دانشجو بودن در زمانه ای که شعارها و گفته ها، خصوصا در بعد اقتصادی و اجتماعی همخوانی ندارد عنوان نمادینی است که تنها کاربرد آن در فرم هایی که صرفا با خوش بینی پر می شود جای دارد.

عضو شورای شهر ساری گفت: اکثر دانشجویان ما بی انگیزه و بدون امید به آینده هستند این معضل در زمانی است که رهبر معظم انقلاب، نشاط دانشگاه ها را مهم تر از سایر محیط های اجتماعی می دانند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد جعفری در نودمین جلسه علنی شورای شهر ساری ضمن گرامیداشت روز دانشجو از اینکه روز دانشجو در کشور ما نمایشی و سیاسی شده است ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: دانشجو بودن در زمانه ای که شعارها و گفته ها، خصوصا در بعد اقتصادی و اجتماعی همخوانی ندارد عنوان نمادینی است که تنها کاربرد آن در فرم هایی که صرفا با خوش بینی پر می شود جای دارد.

وی با اعلام اینکه ۱۲۰۰ معدن کار بیکار، ۷ هزار بیکار در رشته کشاورزی در استان مازندران با توجه به اینکه مازندران قطب کشاورزی است و همچنین به ۲۱ هزار مهندس بیکار مازندرانی اشاره کرد و ابراز داشت: در این شرایط ناگوار، دانشجو و روز دانشجو به ابزاری سیاسی برای فرصت طلبان تبدیل شده است که برای آنان دانشجو و روز دانشجو فرصت یک نمایش و سوء استفاده سیاسی دیگر است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به فرامین بناینگذار نظام جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه دانشگاه مبدأ نظام تحولات است اشاره کرد و گفت: ایشان همیشه این موضوع را مطرح کردند که اگر دانشگاه را سست بگیریم و از دست برود همه چیزمان از دست رفته است.

وی ابراز داشت: دانشگاه هایی که دارای پویایی و خودباوری در عرصه علم باشند به طور حتم دستاوردهای خوبی را نیز خواهند داشت.

عضو شورای شهر ساری یکی از نیازهای اساسی ومهم کشور را نیاز علمی دانست و اظهار داشت: پیشرفت های علمی در سطح کشور موجب گشایش مشکلات در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی خواهد شد.

جعفری در ادامه از مدیران و مسئولین استان درخواست نمود تا به دانشجویان و نخبگان مازندران توجه بیشتری شود و انگیزه و بستر را برای پیشرفت آنان فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز