خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ساماندهی ۳ هزار و ۹۱۴ سرویس مدرسه در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۴۰

در شهرهای بزرگ مانند ساری، بهشهر، قائمشهر و بابل نرخ کرایه سروریس مدارس نیز از طرف شورای شهر مشخص شده است.

ریاحی، از فعالیت و ساماندهی ۳ هزار و ۹۱۴ سرویس مدرسه امسال در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با بیان این که نظارت خانواده ها بر عملکرد سرویس مدارس اهمیت دارد گفت: امسال برای نخستین بار ساماندهی سرویس مدارس در استان انجام شد و سرویس مدارس با دریافت برچسب های کد دار هم اکنون در جابجایی دانش آموزان فعالیت می کنند.

ریاحی افزود: در شهرهای بزرگ مانند ساری، بهشهر، قائمشهر و بابل نرخ کرایه سروریس مدارس نیز از طرف شورای شهر مشخص شده است.

وی، با بیان این که طرح آگاه سازی خانواده ها نیز با هدف آشنایی آن ها با مهارت های زندگی و آسیب های اجتماعی از برنامه های آینده در انجمن اولیا و مربیان استان است تصریح کرد: با تعیین دوره های آموزش خانواده در مدارس ۱۰ هزار خانواده را تحت پوشش آموزش ها قرار می دهیم.

رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: از سال آینده تا ۱۵ شهریور رانندگان فرصت دارند تا برای سرویس مدارس اقدام کنند تا ساماندهی سرویس مدارس نیز دقیق تر انجام شود.

وی از فعالیت و ساماندهی ۳ هزار و ۹۱۴ سرویس مدرسه امسال در مازندران خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راهور ممنوعیت فعالیت رانندگان غیرمجاز در سرویس های دانش آموزی نیز پیگیری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز