خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با ایلنا:

در دو مرحله فرانشیز بیمه شدگان حذف خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۲۹

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از حذف فرانشیز بیمه شدگان زیر پوشش این نهاد در مراجعه به مراکز درمانی خبرداد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از حذف کامل حق پرداخت از سوی بیمه شدگان زیر پوشش این نهاد در مراجعه به مراکز درمانی خبرداد.

محمد تقی نوربخش در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: افزایش حقوق و دستمزد سال آینده با در نظر گرفتن تورم سال آینده محاسبه میگردد و در ماه های بهمن و اسفند اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری حدود ۲۵درصد حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی متناسب با تورم سال ۹۳ افزایش خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از برنامه های جدید سازمان تامین اجتماعی برای حذف کامل حق پرداخت از سوی بیمه شدگان تحت پوشش این نهاد در مراجعه به مراکز درمانی دولتی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی خبرداد.
محمد تقی نوربخش با بیان اینکه در دو مرحله فرانشیز بیمه شدگان حذف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح، فرانشیز کامل ازسوی مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی در مراجعه به مراکز درمانی بطور کامل حذف خواهد شد و در مرحله دوم شامل همه بیمه شدگان این تامین اجتماعی می شود.
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت مردم با مراجعه به مراکز درمانی دولتی هیچ مبلغی را پرداخت نخواهند کرد، افزود: همه بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در مراجعه با مراکز درمانی دولتی ودانشگاهی هیچ مبلغی را پرداخت نخواهند کرد و کاملا رایگان میباشد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در پایان گفت: با اجرای این طرح میزان پرداخت حق بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی از ۵۰ درصد به ۶درصد کاهش یافته است و سازمان تامین اجتماعی در صدد حذف کامل شش درصد باقیمانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز